Autumn Bucketlist - 2017

Cumartesi, Eylül 30, 2017

Sanki hepsini yapabiliyormuşum gibi ısrarla bucket listler, to-do listler yapmaya devam ediyorum. En sevdiğim mevsim sonbahar biraz fazla hızlı, fazla soğuk ve yağmurlu başladı. Peki modumuzu nasıl yükselteceğiz? Buyrun liste!




Bol bol pumpkin spice latte yapıp içmek! Hala en sevdiğim sonbahar içeceği. İlk balkabagımı alıp yaptım bile, tarifi için tıktık!



Eve sonbahar dekorasyonu yapmak! Birkaç yıldır hep yapıyorum bunu. Dışarısı gri, ıslak, çamurlu ve iç sıkıcıyken iyi geliyor! Öncekilere şuradan ve buradan bakabilirsiniz.


Kestane toplamaya ormana gitmek. Dile kolay on yıllık gelenek bu. Her sonbaharda 3-4 kilo toplayıp delice yiyoruz.



Botlara, kazaklara, hırkalara geçiş yapmak. Çok da canım istiyor diyemem bunu, Hollanda'da hırkaları özlemeye zaman kalmıyor. Yazlıkları bir tur giyebildiğim bile olmuyor hatta ama olsun, yine de dursun burda bu.



Yapraklar iyice renk değiştirdiğinde bol bol yürüyüş yapmak. Birkaç ay sonra her yer kel ve sıkıcı görünecek çünkü. 





Renklerin güzelliğine bakın! Bol bol fotoğraf çekmek, çektirmek, Umudla yaprakları havalara atıp eğlenmek!



Kırmızı şarap sezonunu açmak! 





Bol bol fırında sebze pişirmek. Fırınlanmış kök sebzeler bence sonbaharın olmazsa olmazı. Benim favorilerim elbette başkabagı ve Brüksel lahanası.



Dizi maratonu yapmak! Gönlümün çiçegi Grey's Anatomy başta olmak üzere how to get away with murder, chicago serisi, this is us vs geri dönüyor! Uzun akşamları bu şekilde geçirmeyi seviyorum.



Fotojenik bir yerlere gitmek. Hahah o nasıl tanımlamasaysa?! Sonbaharın sonbahar gibi göründüğü bir yere haftasonu gezisi yapmak istiyorum. Cochem mesela?



Yeni çorbalar denemek. Çorba seven biri sayılmam aslında ama kendi damak zevkime göre üstüne topping yaptığım çorbaları seviyorum bir süredir. Fotoğraftaki brokoli çorbasının üstünü kızarmış ekmek parçaları, ekşi krema ve kızarmış jambonla doldurup afiyetle yemiştim. Başka çorba planlarım da var.

Bunlar harici balkabaklı tart pişirmek, güzel kitaplar okumak, iş yerinde hastalarımla huzurlu mesailer geçirmek, sakinlik, sıcaklık ve huzur istiyorum bu sonbahar.

You Might Also Like

3 yorum

  1. O kadar özledim ki uzun geceleri baktıkça içim açıldı inan -Büşra-

    YanıtlaSil
  2. Fırına dizdiğiniz sebzelerde görünen tablo edası kalp ben.sadece o değil tabi :)

    YanıtlaSil

Labels