Temmuz Ayı Favorileri

Salı, Ağustos 15, 2017

Geçen ay hep Türkiye'de olduğum için favorilerim de ona göre şekillendi. Bir de vaktinde yazabilsem dünyalar benim olacak:)


Üst Baş:

Tatile gitmeden biraz Zara'dan alışveriş yaptım biraz da dolapta giyilmeyi etiketiyle bekleyenleri değerlendirdim, normalden fazla favorim var o yüzden.



Gri dantel elbise, sık giyilecek bir parça olmasa da epey romantik ve güzel bence.



Turuncu maxi elbise de kumaşı, uzunluğu ve modeliyle epey hoşuma gitti. Sonbaharda yeniden giyebilirim umarım.


Bu krem üstü bordürlü elbiseyi de 7-8 ay önce almıştım ama şehirde giyilmeyecek kadar kısa. Tam toto altında bittiği için sahilde giyene kadar bekledi dolapta.



H&M maxi elbiseyi sanırım geçen yıl alıp bir kez giymiştim, yeniden sıra geldi. Maxi elbiselerle aram hiçbir zaman iyi olmadı, ben genelde mini severim ama başkalarında gördükçe beğendim ve alıştım diyeyim.



Yüksek bel lacivert şort da çok rahat ettiğim bir parça oldu. Sanırım yaş (ve kilo öhöm) ilerledikçe eskiden giydiğim popo altı biten şortlar yerine böylesi daha çok yakışıyor. Ve her fotoğraftaki hasır çantam da -başka çanta götürmedim- bu ay favorim oldu. Zaten hasır çantalar patladı biliyorsunuz bahardan beri.

Yemek:



Öhm. Allah affetsin iyi yedik. Türkiye'ye gelmeden zaten onu yiyelim, bunu yiyelim, gitmişken şunu da yiyelim düşünceleriyle gittiğim için gırtlağımı gayet boş bıraktım. Fotograftakiler sol baştan, Mersin'de yediğim kavurmalı kumpir, Çeşmelide karides güveç, Avanosta bir esnaf lokantasında nohutlu yahni, Aksaray'da dondurmalı irmik helva, Konya'da etliekmek, Antalya'da piyaz ve ciğer, Mersin'de alabalık ve tantuni.

Bunlar harici Adana'da kebap, sahilde taş kadayıf, midye, haşlanmış mısır, Eğirdir'de sazan gibi gibi uzayıp giden bir liste oldu. Ki bence canıma değsin. Hepsi favorim.

Kozmetik



Eda Taşpınar güneş yağları ve La Roche Posay güneş kremleri. Önce korunup ardından yağlanmak suretiyle güzel bronzlaştım. Fotoğraftaki Hünkemöller bikini be Nomadic State of Mind terlikler de üst baş favorilerime girebilir. Özellikle terlikler hem sahil, hem dağ taş her yerde ayağımdaydı.

Çiçek:



Isparta'nın Kuyucak köyündeki lavantalar elbette:) burayla ilgili elbette yazacağım.

Kitap:

Çok güzel kitaplar okudum geçen ay. Tatilin en güzel yanlarından biri de sahilde veya salıncakta/hamakta yayılıp kitap okumak. Her şeye vakit yetmesi güzel.



Tess Gerritsen ve Rizzoli-Isles serisine herkes gibi ben de bayılıyorum. De Laatste Sterf, Türkiye'de Sona Kalan adıyla yayınlanmış ve seriden çıkan onuncu kitap. Seride bazen çok dehşetengiz cinayetler olsa da bu kitap biraz daha kurgu ve psikolojiye eğilmiş. Çok sevdim bunu da, merak ederek hızlıca okuyup bitirdim. Bu arada Rizzoli Isles serisinin 12. kitabı I know a secret da Amerika'da bugün yayınlandı! Yürüyün seferoğlulları. Ben da tabi önce onbiri okuyacağım.



Sadakatla devam ettiğim bir başka seri de Sookie Steakhouse serisi malum, merhum dizi True Blood'dan çok daha güzeldi diyebilirim. Çok eğlenerek okudum ben, epey güldüm, meraklandım. Serinin son kitabıydı, derli toplu bir finaldi ben memnun kaldım. Hatta dilediğim son da hemen hemen buydu diyebilirim.

Film:

Cars 3! Cars Umud'un ilk izlediği animasyon filmiydi sanırım. Onunla birlikte biz de bir milyon kez ilk iki filmi izledik. Sadece Umud seviyor diye izlemedim, ben de çok seviyorum ve tesadüf üçüncü filmi sinemada görünce hemen koştuk. Yaaaaa küçük çocuk gibi yorum yapmak istemiyorum ama ne güzeldiiiiii! Devamı gelir mi bilmem ama gelmese daha iyi gibi, Şimşek'in hikayesini çok güzel toparlamışlar. Cruz'u da Doc'un bahsedildiği şehirleri de çok sevdim!

Dizi:



O ne saçma soru?! Elbette bir yıllık aradan sonra geri dönen gönlümün efendisi Game of Thrones! Yine bitmesine bir bölümcük kaldı bile:( yine her bölümüyle evin içinde koşma isteği veren, delice güzel bir sezon olmuş. 

Önümüzdeki ay görüşürüz!

You Might Also Like

1 yorum

  1. Yıllardır sizi takip ediyorum. Keşke bb krem, nemlendirici, fondöten, tonik vs günlük kullandığınız en favori ürünlerin bir yazısını yazsanız.

    YanıtlaSil

Labels