Mayıs Ayı ve Instagram

Perşembe, Haziran 01, 2017

Son dört yıldır her mayıs gibi bu mayıs da sorunluydu. Önce biber beş koca gün kayboldu, ardından vergi dairesinden sol böbreğim değerinde bir fatura geldi be tüm planlarımı mahvetti. Neyse ki biber kendiliğinden döndü, diğer mevzuda da cana gelmesin demekten başka yapacak bir şey yok sanırım.


 

O zaman bir selfienaz patlatalım.

 

Servisteki çiçeklere de dadandım. Avalanche ve Japon gülü karışık çok güzel.

 

Bunun içindeki zambaklar da muhteşem kokuyordu. Zaten zambak çok güzel bir çiçek, neden daha sık eve almıyorum bilmem.


Bloomon. Gerçekten güzeldi bu ay. Şakayık, frezya, gladiol, Japon gülü, Peru zambağı, sarı lale ne ararsan vardı içinde.

 
 
Monstera monday! Her pazartesi açıp hevesle bakıyorum bu etikete, benim monstera da maşallah diyeyim iyi durumda. Bu ay iki yeni yaprak verdi!!

 

Sessiz ve temiz evimde yalnız olmanın da tadı ayrı. Düzensiz çalışmanın en güzel yanı haftaiçi herkes çalışırken benim boş günümün olması. 

 

 

 

İspanya anıları. Keşke yeniden gitsek. 

 

Çiçeklerin kraliçesi şakayık. Mevsimi geldi de geçti bile.

 

Horoz ibiği:) bu çiçek çok dayanıklı aklınızda olsun, haftalarca taze kalıyor.

 

Frezya. Geç tanıdım çok sevdim. Bu fotoğrafı anneler gününde yüklemiştim. Oğlum ve annem yanımda diye anneler gününü çok seviyorum ama bir de annesiz veya evlatsız olanları düşününce suçluluk yaşıyorum. Bir anlamı var mı bilmiyorum ama hepsine sarılıyorum.

 

Boy boy renk renk tatlış oğlanlar.

 

O gün hava nihayet 20 derecenin üstüne çıkmıştı. Güneş enerjisiyle yaşadığımı düşünüyorum bazen, hemen modum yükseliyor.

 

Peki küpemin güzelliği??!1!!1 

 

Bittoşum! Sıska, asabi, küçük totolu, sokak piçi tatlı oğlum. Annisi kurban!

 

Happy hour.

 

Peru zambağı. Normal zambak gibi güzel kokmuyor ama güzel ve şirin görünüyor.


 Her fotoğrafına #huzur hatta daha kötüsü #huzur🙏🏻diye etiket koyanlar gerçekten çok mu huzurlu merak ediyorum. Ne huzurmuş arkadaş?! Bir de 'herşeyden önce bir anne' diye bio mu olur? Doğurana kadar varlığın anlamsız mıydı? Bazen çok içim şişiyor bu instagramda.

 

O zaman #huzur :)

 

Essie Lady Like oje, bugünlerde sevdiklerimden.

 

Hayaller Paris, İspanya hayatlar arka bahçe.

 
 

Rahat elbiseler, güzel havalar, çiçekler, düz rahat ayakkabılar, güneş gözlüğü. Daha güzeli yok.

 

Tamam belki tişört, şort ve terlik?

 

Mahallem diye demiyorum ama pek yeşil diy mi?

 

 

Chania anıları! Keşke buraya da yeniden gitsek. Tabi gideriz sol böbreğime alıcı bulursam.

 

Bu Mango küpemi de çok severek aldım, ağır ve biraz fazla gürültü yapıyor ama güzel! 

Bu ay da böyle geçti canımlar. Güzel ve sakin bir Haziran olsun.

You Might Also Like

1 yorum

  1. ben de bir zamanlar vardiyalı çalışıyordum ve gerçekten kendime daha çok vakit ayırıyormuşum o zamanlar..

    YanıtlaSil

Labels