Lovely Things - 2

Cuma, Haziran 23, 2017

Takip edilesi instagrammer:



Newdarlings. Robert ve Christina insanın asabını bozacak şekilde güzel bir çift. Harika giyiniyorlar, evleri muhteşem, çok mutlu görünüyorlar. Takip etmek çok keyifli ve ilham verici.

Aktivite

 

Piknik! Biz güzel havalarda genelde bahçede yaşayıp yiyip içip barbekü yaptığımız için pek pikniğe gitme alışkanlığımız yok açıkcası. Ben ama heveslenip fotoğraftaki piknik sepetini alınca işler biraz değişti. O kadar aldım bari kullanalım diye havanın güzel olduğu bir gün sahile gittik. Umud yüzdü biz güneşlendik epey güzeldi. Şu tek kullanımlık mangallardan da aldım yanımıza, köfte ekmek yapıp yedik. Üşenmesek de yeniden gitsek!

Quote:

 

Bugünlerde o kadar az şey yapabiliyorum ki... yoğunluk ve uykusuzluktan morarmış gözaltlarıma, dağınık eve, ütü yığınına baktıkça kendimi gayet yetersiz hissediyorum. Belki de bu alıntıyı elime koluma yazmalıyım kendime yüklenmemek için. 

Sandıktan:

Tam da tatil zamanı yaklaşmışken canım cicim Girit'te geçirdiğimiz günleri ben yeniden okudum. Belki siz de okumak istersiniz diye linki buraya bırakıyorum.

Sanat sepet:

 

Frida'nın Viva la Vida'sı. 1954'te ölmeden önce en son yaptığı eseri bu, en azından öyle kabul ediliyor. Ne zaman baksam içimi neşeyle dolduruyor, yaşama sevinci veriyor, yaz günü mavi gökyüzüne bakıyor gibi hissettiriyor. Frida'nın acılarla geçen hayatını gencecik 47 yaşında ölmeden önce 'yaşasın hayat' diyerek rengarenk kutlaması da içime umut veriyor. Herşeye rağmen yaşamak çok güzel! Viva la vida! Ayrıca boyu devrilesice kocası Diego'nun da son eseri yanılmıyorsam benzer bir karpuz tablosu.

You Might Also Like

0 yorum

Labels