Essie - Go Go Geisha

Salı, Mayıs 02, 2017



Uzuuuuun zamandır oje postu yapmamıştım. Eskisi kadar oje sürmüyorum, bu yüzden de yeni oje almıyorum. Elimdeki çoğu ojeyi de kullanmadığım içim sağa sola dağıtıp elimde kalan üç beş çok sevdiğimi kullanarak yuvarlanıp gittim. Less is more!

 



Ta ki birkaç ay öncesi go go geisha'yı alana kadar. O kadar o kadar seviyorum ki hemen hemen hep bunu kullanıyorum diyebilirim. 

 
Rengini soğuk bir nude pembe olarak tanımayabiliriz sanırım. Yapısı harika, çok rahat sürülüyor, tek katta bile iyi kapatıyor. Fotoğraflarda iki kat sürdüm. 

 
Kalıcılığı da klasik Essie kalitesinde, top coat kullanmıyorum ben hiç ona rağmen 3-4 gün hiç hiç bozulmuyor.

You Might Also Like

1 yorum

  1. intsgramda görünce de bayıldım mükemmel bir renk ♥

    YanıtlaSil

Labels