Mart Ayı ve Instagram

Pazar, Nisan 02, 2017

Mart epey uzun sürdü sanki. Pek bir şey yapmadım gerçi, hava hep soğuktu. İşe gittim klasik, bahar temizliğine başladım, üçte biri bitti diyebiliriz.


 

Brüksel'de çekmiştim bunu. Işık güzelmiş bence.

 

2014 yılından, İspanya. E tbt günleri bu yüzden var.

 

Giethoorn. Yeniden gidip bu kez yürüyerek gezmek istiyorum. 

 

Yine eskilerden, Volendam. Yine yeniden gitmek istediğim yerlerden biri. Belki seneye filan annem gelirse onunla gideriz.

 
Elbette bebeyim Amsterdam. Akşamüstü ayrı güzel.

 

Paris apartmanları kalpkalp.


Kahve! Bardak House Doctor, çok sevdiğim bir parça.

 

Yakından. Bialetti'de epeydir kahve yapmamıştım, özlemişim.

 
 
Tombul sarı! Bebeğim kuzum sarı.


Altın sarısı, elbette espressonun yeri başka.


Veee nihayet öldürdüğüm deve tabanının yerine yenisini aldım. Umarım bu dayanır, şimdilik gözüm gibi bakıyorum.

 
 
Şunun güzelliğine bakın seyretmeye doyamıyorum.

 

Nocturnal animals. Çok çok güzel bir filmdi.

 

Bloominville bardak, bu da çok güzel bence. Hay Lup mumluk da aldığımdan beri hiç bıkmadan kullandığım bir parça oldu.

 

Kuaför günü. 7-8 cm kestirdim.


Peki kaç şapka çok şapkadır?

 
 
 

Çömlek saksı ve pilea glauca kombinasyonu çok güzel diy mi sizce de?! Bence çok güzel.

 

Kelebek peşinde tosunum:)

 

Aloe aristata.

 

Lale pek sevmem ama hep alırım, bu ne yaman çelişki anne?

 

Cipro. Babam gelin çiçeklerine bundan bolca koyardı 20 sene önce, hala öyle mi acaba gidince bakayım.

 

Umud'la dolaşırken bu ağacı görüp aşık olup altında fotoğraf çektik. Hava mı güzel ağaç mı karar vermek zor.

 

Çiçeklerimle çok uyumluyum :p altın rengi ojeler benim için kırmızı gibi bir klasik.


Sanırım sen dünyanın en güzel gülüsün canısı. 


 

Son olarak da bu renkli bahar demetini buraya bırakır, herkese musmutlu, güneşli nisanlar dilerim.

You Might Also Like

0 yorum

Labels