Mart 2017 Favorileri

Cuma, Nisan 07, 2017

Geçen ay bu postu atladım, çünkü favori olacak bir şey bulamadım. Olur öyle diyor bu aya bakıyoruz.


Dekorasyon:

 
Elbette yeni devasa ve muhteşem monsteram. Şunun şahaneliğine bakar mısınız?! Altındaki sepeti de çok seviyorum. O da Bloomingville.

Üst Baş:

 

Zara kırmızı sırt çantamı aldığımdan beri çıkarmadım. Elimin kolumun boş olması büyük rahatlık! Emektar superstarlarımı da çok giydim bu ay.

Yiyecek:

 

Beyaz kuşkonmaz! Hollanda'da baharın geldiğinin en büyük göstergesi. Ben yanında somon üstüne de hollandez sosla yedim. Orjinal Dutch versiyonu yanında jambon ve haşlanmış yumurtayla yenir. Onlar benim için kahvaltılık yiyecekler oldugu için akşam yemeyi saçma buluyorum.

Kozmetik

 

Paula's Choice Skin Perfection 2% BHA Liquid. Beni uzun süredir okuyorsanız bitmeyen mükemmel peeling arayışımı biliyorsunuzdur. Bu ürün losyon formunda tonikten sonra nemlendiriciden önce uygulanıyor. Bha sayesinde cildinizde oldugu sürece peeling yapıyor ve inanılmaz başarılı! Gözenekleri pırıl pırıl yapıp sımsıkı gösteriyor, sivilceniz varsa pıt diye kurutuyor, siyah nokta yada pütürler varsa arındırıp temizliyor. Biraz agresif bir ürün oldugunu söylebilirim. Ben alıştıra alıştıra kullandım cildim birden kuruyup gerilmesin diye. Türkiye'de satılmıyor ne yazık ki ama bulursanız ve gözenekli bir cildiniz varsa mutlaka deneyin.

Çiçek:

 
Kendi yaptığım beyaz aranje! Özellikle içindeki ornis aklımı başımdan alıyor!

Film

 

Passengers, Assasin's Creed, Arrival ve Nocturnal Animals izledim bu ay. Passengers fena değildi, muhteşem olmasa da izletti. Assasin's Creed oyununa göre vasat kalmış sıkıldım biraz izlerken. Bebeyim Michael Fassbender her zamanki gibi iyiydi elbet. Arrival da yine muhteşem olmasa da izletti ama çok da ahım şahım bulmadım. Ahım şahım bulduğum tek film Nocturnal Animals oldu bu ay. Tüm ama tüm sahnelerine bayıldım, koltuğun ucuna büzülüp gerile gerile izledim. Çok keyif aldım, uzun zamandır izlediğim en iyi filmdi.

Bu aylık da bunları sevdim. Bakalım önümüzdeki ay neler olacak:)

Öperim.

You Might Also Like

0 yorum

Labels