Lovely Things-1

Pazartesi, Nisan 10, 2017

Yeni bir seri yapmaya karar verdim, beğendiğim ve beni mutlu eden şeyleri böyle başlıklar halinde sizinle de paylaşmak hoş olur diye düşündüm. Umarım sizin de hoşunuza gider.


Takip edilesi instagrammer:

 

Een_wasbeer! Her fotoğrafını saniyesinde beğeniyorum. Hollanda'da yaşayan Christina yaşadığı yeri masalsı gösteriyor. Hem fotoğraflarındaki açıyı ve ışığı hem de editleme stilini çok beğeniyorum.

Aktivite:

 

 
Bahçe veya balkon bakımı! Çünkü ilkbahar! Bahçeniz yoksa o balkona birkaç askılı saksı alıp içine bir şeyler dikin olmaz mı? İyi gelecek. 

Sezonun ilk dondurması! En sevdiğimiz İtalyan dondurmacı yeniden açıldı! Ben kiraz soslu bir top yedim, Umud kavun, muz ve mangolu üç top yedi! Birbirimizin dondurmasından da denedik.

Kuzu ve oğlakları sevmek. Bahar demek özellikle kuzucuklar demek. Dünyanın en şirin yaratığı olabilirler, şanslıyız ki bize yakın bir çiftlik var. Benim çalıştığım yerin bahçesinde de küçük bir çiftlik var. Umud işe yanıma geldiğinde çıkıp ciddiyetle durup bizi izleyen dört oğlağı izleyip bayıldık. Ciddi görünseler de epey sırnaşık ve ilgi delisi olduklarını söyleyebilirim. 

Quote:

 

Biraz ilkbaharı hatırlatacak bir yazı fonu ve alıntı bulmak istedim. Tam da böyle hem doğa hem biz yenilenirken çok uygun oldu. 


Sandıktan:

Hayatımdaki en lovely thing oğlum olduğu için onunla ilgili yazdıgım ilk yazı ve dogum hikayemiz ilk olarak sandıktan çıksın. Okumak için buraya tık tık.

Sanat sepet

 

Hollandalı rönesans ressamlarından Frans Hals'ın 'zigeunermeisje' yani çingene kızı resmi! Göğüs dekoltesi, dalgalı saçları, göz süzmesi ve çapkın yandan gülüşüyle çok sevdiğim bir eser bu. Yanılmıyorsam Louvre'da sergileniyor.

Arzu Nesnesi

 

Tiffany&Co bean kolye. Aaah aşırı güzel ama benim bütçemi aşıyor. Fasülye hayatın başlangıcını temsil ediyor, bence yeni doğum yapmış birine hediye etmek için de harika bir seçim. Karılarınıza gidip korkunç tek taşlar almaktansa bir düşünün derim beyler! 

Hotspot:

 

Değerli minnak şehrimizdeki en sevdiğim kahve tükkanı De Fazant. Özellikle dekoru, benim sevdiğim tarzdaki bitkileri, lezzetli kahveleriyle sık sık gitmeyi seviyorum.

 

 
Bir de çoğu mekana göre erken açılıyor olması çok ideal. Oğlanı okula atıp ilk kahvemi burda içmeyi seviyorum.

 
Ben bu postu çok severek yaptım umarım siz de sevmişsinizdir. 

Öperim.

You Might Also Like

5 yorum

  1. Merhaba Tuğba, çok güzel bir post olmuş, ba-yı-dım ��
    Ayşenur

    YanıtlaSil
  2. Ne yazsan tutuyor vesselam çok iyi olmuş sevgiler leyla

    YanıtlaSil
  3. Yine harika bir post..sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Tuğba Hanım reiskuyumculuk ta bu kolye var ve ekonomik bir fiyat ig den inceleyin dilerseniz sevgiler

    YanıtlaSil
  5. bayıldım bende bu seriye çok güzel olmuş ilgiyle takip ediyorum seni...

    YanıtlaSil

Labels