Haftanın Menüsü - 8

Pazar, Nisan 23, 2017

Tam bir yıl olmuş bloga menü eklemeyeli, yemek yemeyi kesmiş değiliz ama sanırım hava erken karardığı için fotoğraf çekememekten. Neyse bu gidişe bir son vermekte fayda var.


Pazartesi:

 
Meatless monday trendine uygun bir seçim oldu. Mercimekli ekşili ıspanak kökü bizim evde hep sevilir ve sık pişirilir. Yanında yoğurt ve fırından yeni çıkmış baget ekmekle severek yedik yine.

Salı:

 

Pirinç pilavı, ızgara tavuk göğsü ve rende havuç ve kabak salatası. Umud kabak kızartma, zeytinyağlı veya mücver halinde yemiyor. Ben her halini çok severim, ben de salatasını yapıp çiğ kakalamayı denedim severek yedi. Zaten derdi genelde pişmiş sebzelerle. 

Çarşamba 


Izgara levrek, patlıcan ve biber, yanında da fasülye pilaki. Bu pilakiyi o kadar severek yaptım ve yedim ki, buzlukta devamının olması içimi rahatlatıyor.

Perşembe 

 
 
Kıymalı makarna ve salata. Nöbetten çıkıp daha fazla uğraştırıcı bir yemek yapmamı veya daha çekici bir fotoğraf çekmemi beklemiyorsunuz di mi?!

Cuma 

Çok yorucu ikinci nöbet sonrası eve sipariş edilen hamburger. Pişman değilim.

Cumartesi 

 

Bu çok güzeldi! Bildiğimiz ev usulü patates püresi yanına kremalı ve sebzeli tavuk. Tavuk göğsünü soğan ve sarımsakla soteleyip şu sivri lahanalardan biraz doğrayıp çevirdim, biraz da kiraz domates ekledim. Tuz biber, köri ve kimyonla tatlandırdım. Son olarak da bir paket sour cream ekledim, nefis oldu valla. Sour cream yoksa biraz yoğurt ve süt karışımı da olur bence.

Pazar:

Beyin annesi lahmacun yapıp yollamış onu yedik. Bu haftalık da böyleydi, afiyet oldu.

You Might Also Like

1 yorum

  1. ellerine saglik.hepsi cok guzel gorunuyor..arada tarifte bekliyoruz..ozellikle tavuk tarifi..sevgiler..

    YanıtlaSil

Labels