Bitenler - Nisan 2017

Pazar, Nisan 30, 2017

 

Geçen ayın çöpe gidenleri yukarıda gördükleriniz. Bir süredir elimdeki ürünleri bitirmekle meşgulüm eskisi kadar güzellik ve bakım ürünleri ilgimi çekmiyor. 


Le petit marsellia's ürünlerini çok sevdiğimi biliyorsunuz. Bu üç duş jeli de yarım yarım doluydu, hepsini çok severek kullandım ve bitirdim. Yeniden alırım bir ara ama şimdilik ihtiyacım yok.


Rituals touch of hammam serisinden vücut kremi ve peeling, detaylı yazmıştım zaten. İkisi de güzel ürünlerdi ama bence biraz pahalı, yeniden alır mıyjm bilmem.
  

Apivita daha önceleri yazdığım gibi sevdiğim bir Yunan markası, kullanmayı en sevdiğim maskeleri onlar yapıyor. Bu narlı olan canlandırma ve yenileme vaatlerinde bulunup kullandıktan sonra yüzünüzü pembe ve yumuşak bir hale getiriyor. Şart değil ama kullanması keyifli bir ürün benim için. 

Garnier loving blends serisinin şampuanlarını seviyorum epey, özellikle 1+1 kampanya varsa kaçırmıyorum. Bu da epey saçı yumuşatan güzel bir üründü. Guhl kahverengi saç şampuanını da severek kullandım, boyamı koruduğunu düşünüyorum.

 

Son olarak da Andrelon kuru saç şampuanı. Bu benim kullandığım ilk kuru saç şampuanı, o yüzden kıyaslama yapamayacağım ama saçımı az yıkamaya çalıştığım için alıp kullanmaya başlamıştım, özellikle saçımı toplayacağım zamanlar tepeyi oldukça temiz gösteriyordu:) 

Hepsi bu kadardı sanırım. Herkese iyi pazarlar dilerim.

You Might Also Like

0 yorum

Labels