Nisan Ayı ve Instagram

Pazar, Nisan 30, 2017

Nisan epey güzel geçti diyebilirim. Soğuklardan ev iş arası gidip gelme harici bir şey yapamama rutinimi kırdım. Hava hala düzeldi denemez, 15 derece civarı ve serin ama en azından artık eve kapanmak zorunda kalacak kadar da abartılı soğuk değil. Bu ay Kasteel de Haar'a, Harry Potter Expo'ya ve Fransa'nın Alsace bölgesinde üç günlük minik bir tatile gittik. Keyfim yerine geldi özetle.



Kasteel de Haar'ın bahçesinde çiçekleri ve ağaçları inceliyor. Onun da benim gibi doğayı çok sevmesini seviyorum.

 

Önce sıradan bir yeşillik gibi görünürken yavaş yavaş pıtı pıtı açan, kıvrımlı ve zarif ornis!

 

Mutluluğun resmi. Temiz mutfak!

 

Oklar mutfağı gösteriyordu:p

 

Bloomon. Yine biraz fazla yeşillikle dolu ama yine de güzel. Birkaç gün sonra tomurcuklar açınca yeşillikleri çıkardım ben çok daha güzel oldu.

 

Yerle gök bir arada. Volendam.

 

Altı sene önceden bir fotoğraf. Zaman çok çabuk geçiyor.

 

Bir ara tarçınla postumu aynı renkti:)


Antwerp'in güzel binaları. Bizimkiler neden korunmuyor?!

 
 
 

Güzel Utrecht. Harry Potter Expo buradaydı, sonunda centraal station'ın binlerce yıldır süren inşaatı bitmiş. Çok çok değişmiş Amerikan mall tarzı bir yer olmuş.

 

Bloomon buketin modifasyon sonrası hali, daha iyi değil mi?

 

Sansevieria. Veya kaynana dili, peygamber kılıcı. Bakması en kolay ve sağlam bitkilerden biri.

 

Bahaneyle Paskalya çöreği.

 

Pileagillerden, çok minnoş.

 

Sana söz yine baharlar gelecek ojesi. Bu ara hep bunu sürüyorum.

 

Dünya güzeli Bibi'm!


Umudum 6 aylıkken. Yerim kuzumu yerim.

 
 
Monsteramın güzelliği! Bak bak doyamıyorum.

 

Bonjour Strasbourg. Otelin penceresinden hızlıca bir fotoğraf.

 

Le petite france. Güzelliğe bakar mısını?

 

Gitmişken mekanları kapattım:p

 

Colmar'dan meydan pozu.

 

Eguisheim. 2013'te en güzel Fransız köyü seçilmiş. Zaten gördüğüm öğrendiklerimi toplu bir postta yazacağım.

 

Her köşede ayrı bir minnoşluk ayrı bir ponçiklik.

 

Güneş batmaya yakınken, en güzel saatler başlıyor colmar'da. 

3 Mayıs'ta yeniden işe dönüyorum, o zamana kadar tatilin tadını çıkaracağım. Dediğim gibi toparlayıp bir Alsace postu yapacağım. Sonrasında epey yoğun iş programım ama olsun. Arada fırsat bulup yine keyifli birşeyler yaparsam ne mutlu, yapamazsam da sağlık olsun. 

İşte böyle güzel bir aydı. Mayıs hepimize daha daha güzellikler getirsin.

Öperim.

You Might Also Like

0 yorum

Labels