Şubat Ayı ve Instagram

Cumartesi, Mart 04, 2017

Şubat nasıl geçti derseniz çalışmadığım her an uyuyarak derim. Çok yoğundu bizim servis bu ay, hiç vaktinde çıkamadım, çok fazla arka arkaya çalıştım, çok hasta olan ve çok ölen oldu. Hem psikolojik hem bedenen yoruldum. Üstümde hiçbir şeye yetişemiyorum hissi var bolca ama napalım.


 

Sanırım 3 yıl önceydi, sıcak havaları ve mavi gökyüzünü özledim. Hoş bu fotoğrafta çok da mavi sayılmaz ama hava güzeldi onu hatırlıyorum.

 

Bu sanırım aynı yazdan. Ay dışarı çıkarmadıkça arşive dadandım ne yapayım?!

 

Küçük beybim. Geçen hafta okul tatildi epey vakit geçirdik burun buruna.

 

Aydınlık günler kalp ben!

 

Sarı saçlarımdam ben suçluyum.

 

Plan program delileri?

 

Tek kişilik dev kadro.

 

Kaktüs güzel şey. Bu miniği de seviyorum.

 

Shades of grey.

 


Hayret üniforma harici bir şey giymeye fırsatım olmuş bak.

 


 
 
Evimi seviyorum ne yapabilirim? 

 

Urban jungle.

 

Hala greys anatomy izliyorum ve sizlere fazlasıyla 2008'den sesleniyorum.

 

Anneye öyle sinirli surat yapılmaz!

 

Çıkmışken taze çiçek alalım.


Çok sevmesem de lale mevsimi geldi almamak olmaz.

 
 
Zaten ayakta tutmayı da beceremiyorum.

 

Sarı oğlum da ameliyat oldu. Malum ponponlara elveda deme çağı gelmişti. İyi geçti şükür sakinleşti yavrum.

 

Özellikle de böyle masmavi olanlar di mi?

Daha sakin ve güzel bir mart olsun diyelim.

Sevgiler.

You Might Also Like

0 yorum

Labels