Plog: 24.03.2017

Cumartesi, Mart 25, 2017

Nerde kalmıştık...


 

Kızlar gitmişti ben de nöbete başlamıştım. İlk kontrol turumu yapıp ofise oturuyorum. 

 

Stajyerimin ödevini kontrol edip imzalıyorum. Onun harici yapmam gereken kağıt kürek işlerini yapıyorum. 

 

Çalan alarmlara gitmediğim ve kontrole çıkmadığım zamanlarda bişiler yiyorum.

 

Ve hatta ufak bi manikür yapıyorum. Eskiden işe örgüsünü filan getiren bankacı Nurten teyzelerin modern versiyonu bu da işte.

 

Saat 7'de mesaim bitiyor eve dönüyorum. Umud uyanmış bile, beraber kahvaltı yaptıktan sonra onu okula bırakıyorum. Hızlıca bir duş alıp yatağıma giriyorum. Saat 9 oldu bile.

 

İstediğimden daha erken, 12.30 gibi uyanıyorum. Aslında tabi ki yetmiyor ama düzenim bozulmasın diye ayaklanıp bahçede bir kahve içiyorum.

 

Dondurma zamanı!

 

Ardından bahçeye bir şeyler almak için çiçekliye uğruyorum ama istediğim gibi bir şey bulamıyorum.


Ben de üç beş dal sevdiğim çiçeklerden seçiyorum.


Yukardan aşağıya; gypsophila (çiçeksi jargonunda cipso:)), asclepias bitkisi, ornis, avalanche gülü, erengül, gerbera, karanfil ve bouvardia. 

 

Eve dönüp üst katı süpürüp tozunu alıyorum. Sanki iki senedir kimse süpürüp silmemiş öyle bir tozlu ev:( sonra umud'la yemek yiyip 20 civarı yatağıma giriyorum. Azıcık kitap okuyup azıcık dizi izleyip ertesi sabah 6.45'te uyandırılana kadar uyuyorum.

İşte bugün de böyle geçiyor.

Sevgiler!


You Might Also Like

2 yorum

  1. İşyerinde yediğin üstü kara kara şeyler nedir söylermisin ? Uzun zamandır merak ediyorum. Ve birde ploglar harika gidiyor

    YanıtlaSil

Labels