Plog: 23.03.2017

Cuma, Mart 24, 2017

Selamlar halkımız, bugün içimden plog yapmak geldi. 


Günüm klasik oğluşumu hazırla, okula bırak, eve dön, bulaşık makinesini boşalt şeklinde başlıyor :) heyecan dorukta yani yine.

 

Ardından fırından yeni çıkmış kruvasanlarımı alıp bahçeye çıkıyorum. Hava masmavi ve 15 derece civarı. Mart sonu için daha ne olsun?!

 

Benim tombul sarışın da bahçede bana eşlik ediyor.

 

Kahvaltım bitince akşama yemek yapmaya başlıyorum. Başlıyorum dediysem başlaması bitmesi bir oluyor zaten hepi topu makarna yapacağım.

 

Bey bu hafta akşam çalışacak ona iki paket ayırıyorum, biri bu akşam biri yarın akşam yenmek üzere, gerisi Umud ve bana kalıyor.

 
 
Yemek hazırlama faslı bitince biraz daha uyuma ümidiyle yatağa gidiyorum. Vanilyalı yoğurdumu yiyip azıcık grey's anatomy izledikten sonra 45 dk kadar kestiriyorum. Biraz daha uyusam fena olmazdı gece nöbetçi olduğum düşünülünce ama olmayınca olmuyor.

 

Madem uyuyamadım alt kata inip benim kızlara banyo yaptırıyorum. Küçük saksıda olup sularken sağı solu ıslatanları ve toprak saksıda olup su geçirenleri bu şekilde mutfakta sulayıp biraz bekleyip öyle yerlerine götürüyorum.

 

 

Diğerlerini oldukları yerde suluyorum.

 

12.30 gibi evden çıkıyorum 13'te kuaför randevum var. Benim elekçi sokak çocuğu bittor da elbette çıkıyor.

 

Önce bir kahve alıyorum. Uyumaya çalış uyuyama vs derken sersem gibiyim.

 

6-7 cm kestirip kat atıyoruz. Öncesinde de Sebastian ürünleriyle derinlemesine bakım, sıcak havlu ve baş masajı. Nefis.

 

Sonuç böyle oluyor.

 

Çıkınca bir Etos'a uğruyorum, Umudkuşuma şampuan alacağım.

 

Mutfağa da bu sabun ve el kremini alıyorum. Mutfakta böyle güzel görünen sabunları seviyorum.


Hızlıca bir Zara'ya uğrayıp neler gelmiş bakıyorum. Bu seneki fırfır ve volan modasını sevmiyorum. O kadar tirilaylay değilim. Bir tek bu elbise hoşuma gidiyor ama almıyorum ihtiyacım yok.

 

Ardından H&M'e uğrayıp bunları alıyorum çünkü bunlara ihtiyacım var. Deri ceket baharda en çok giydiğim şey.

 

Ardından markete uğruyorum. Ay benim bloğa giriş de yasaklanır mı bira fotoğrafı var diye? Malum tüm halk gerizekalı kendi başına doğruyu yanlışı bilemez o yüzden birilerinin doğrusu ve yanlışına göre yaşamalı. Aksi mümkün değil. 

 

Neyse birkaç parça bişi alıp oğluşumu okuldan almaya gidiyorum.

 

Beybim dondurma aldım diye pek seviniyor. 

 

O kendince oyalanırken ben danışmanı olduğum öğrencinin okuluyla randevu planlamak için telefon başındayım. Bu yıl bir stajyerin bir öğrencinin iş danışmanıyım. Randevu yaptıgım hoca benim öğrenciykenki hocalarımdan birinin kocası çıkıyor, ne tesadüf. 

 

Ardından Umud beyin arkadaşları kapıyı çalıyor, karşıdaki parka gidip nerf ve futbol oynama geleneğini sürdürüyorlar. Ben de dizimi açıp bir yandan da pencereden onları gözetliyorum. Görüş alanımdan çıkmamak şartıyla oynasınlar.

 

Oyun çocuğu parktan dönünce yemeğimizi yiyoruz. Ardından ben mutfak toparlama, yerleri yalap şap gırgırlama, kurutucudan çıkanları katlama gibi işleri yapıyorum. 

 

20 civarı yatmadan önce Umud'un yarınki (gerçi artık bugün oldu) sunumunu print ediyorum. Geçen hafta beraber PowerPoint filan yaptık bir heyecanlar bir şeyler. Bakalım nasıl geçecek. Biraz Umud'un yanına uzansam da yine uyuyamıyorum grrr!

 

22.30 gibi servise geliyorum. Mesaim 23'te başlıyor ama öğrencimle oturacağız ödevlerinde yardıma ihtiyacı var. Dertli başım. 

 

23'te serviste yalnız kalıp mesaime başlıyorum. Paskalya yaklaşıyor diye süslemiş bizimkiler odaları, güzel olmuş bence. 

Günüm aslında henüz bitmedi ama burda bırakıyorum:) belki bugün de devam ederim kaldığım yerden.

Size güzel sevgi dolu günler bana da 2-3 saat sonra iyi uykular.

Öperim.

You Might Also Like

2 yorum

  1. merhaba ploglarınız özellikle yorumlarınız çok keyifli :)

    YanıtlaSil
  2. Yeni saçlar pek güzel olmuş, güle güle kullan....

    YanıtlaSil

Labels