Plog: 07.03.2017

Çarşamba, Mart 08, 2017

Geldik ikinci plog gününe. İyi gidiyorum di mi:)


 

Gün 7.30 gibi dünün aynısı şeklinde başlıyor. Uyan, oğlanı okula götür vs. Eve gelince biraz ortalığı topluyorum, çamaşır makinesini çalıştır bulaşık makinesini boşalt gibi günlük işler sonrası 10.00 gibi yatağa dönüyorum. 

 

Zaten sabahları en fazla hayatta kalabilecek kadar enerjim oluyor, dün gece de 2 gibi uyuyunca uykum geliyor. Bir bölüm Chicago PD izleyip ardından bir saat uyuyorum. Oh mis.

 

12 gibi kahvaltı+öğle yemeği kombosu yapıp iki tost yiyorum. Tostumu da mayoneze batırmayı da ayrıca severim:)

 

Ardından bir kase ızgara kabak. Canım çekti.

 

Ve nihayet kahve. Artık bizahmet ayılmak lazım gün bitti bitecek.

 

Pileam bir bebe daha vermiş ama bunu ayrı saksıya dikmeyecegim. Kalsın böyle güzel.

 

Duş zamanı!

 

İşe gideceğim için biraz da makyaj yapıyorum. 

 

Ardından üniforma ütülemece. 

 

Gidiiim çalışiiim madem.

 

Önce markete uğrayıp yiyecek bir şeyler alıyorum. Poşetteki ikea askı benim ama kullanmıyorum. Serviste hastaların ortak kullandığı bir sürü takı tuku var kutularda duran, onları asacağım!

 

İş çok yoğun değil bugün çünkü hastalar hep öldü geçen hafta! Ay böyle kolay yazıyorum ama cidden her gün biri öldü çok moral bozucu ve vücut olarak yorucuydu. Ben de kendime dediğim gibi takıları düzenlemek, merhem ve yara bakım ıvır zıvırlarının olduğu dolabı silmek yeniden yerleştirip düzenlemek gibi işler çıkarıyorum. Bunları yapınca da fotoğraf çekip iş yeri watzap grubuna yollayıp iş arkadaşlarımı taciz etmek de en sevdiğim şeylerden biri. Bakın bakın!!!1!1! şeklinde illa ki paylaşırım hihih. Çalışırken sadece yemeğimi çektim doğal olarak. Beklentim yüksekti ama sevmedim pek.

 

Uzun zamandır olmayan şey oluyor ve vaktinde çıkıyorum. 23.20 gibi evdeyim. Elimi yüzümü yıkayıp pijamalarımı giyiyorum. 

 

Ev değil günah yuvası. Akşam Çin yemeği sipariş edilmiş ve bana da ayrılmış. Hmmm.

 

İyice doyduktan sonra azıcık oğluşumun yanına uzanıyorum, onun ayak ucunda göbüş açık uyuyan kedilerimi de öpüp yatağıma giriyorum. Bir bölüm Chicago Fire izleyip plogu tamamlıyorum. 

İyi geceler!

You Might Also Like

2 yorum

  1. Bu kadar uzun ara verme artk ploglara. En azından ısrarla şiddetle haftada 1 kere istiyoruz

    YanıtlaSil

Labels