Plog: 06.03.2017

Pazartesi, Mart 06, 2017

Selamlar 


Uzun zamandır plog yapmamıştım. Ben yazmayı özledim sürekli sorduğunuza göre siz de okumayı:) 

 
Gün sabah 7.10'da sıpamın beni uyandırmasıyla başlıyor. Aslında daha yarım saat daha uyumalıyız ama yapacak bir şey yok. O kahvaltı yaparken ben spor çantası ve beslenme çantasını hazırlıyorum. Geçen hafta okul tatildi ve umud'la epey birbirimize doyduk:) okulun açılması herkes için iyi evli evine köylü köyüne aa!
 
Bildiginiz gibi evim hep şık ve özenle döşenmiştir! Oğluşumu okula bıraktıktan sonra eve dönüyorum. Akşam kalorifere serdiğim kazaklar kurumuş onları katlıyorum. 
 
Ardından bulaşık makinesi toplamaca.
 
Kahvaltı zamanı. Sıcacık yulaf lapası üstü muz, kuru meyve vs. Aslında kahve içip ayılsam iyi olur ama canım istemiyor. Geçen hafta çok yoruldum o yüzden fırsatım varken biraz devrilmece.
 
Yatakta kahvaltımı yerken bir taraftan da how to get away with murder izliyorum. İlk iki sezon kadar güzel ilerlemiyor ama yine de izliyorum. Sonra kedilerle sarılıp iki saat kadar uyuyorum. Ay yarasın sefam olsun. 
 
14.30 gibi markete ve manava gidiyorum. Havanın griliğine bakar mısınız? Ruhu daralıyor insanın. Hollanda kraliyeti önemli günlerde havaya bulutları dağıtan bir bomba atıyor. Parası neyse verelim arada atalım bu ne?! 
 
Alışverişimi yaptıktan sonra oğluşumu almaya okula gidiyorum.
 
Önce tabi biraz okul bahçesinde kudurmaca. 
 
Okul sonrası Umud arkadaşıyla Nerf ve futbol oynamaya gidiyor, ben de ev bastı diye bir dolaşmaya çıkıyorum. Sevdiğim bir dekorasyon mağazası var epeydir uğramadım oraya gitmek istiyorum. Beğendiklerimi de çektim ki siz de görün.
 
Bu metal çerçeve çok güzel.
 
Bunlar benim zevkime göre biraz fazla country tarzda.
 
Bu metal tepsinin biraz daha küçüğünden arıyorum. Mıknatısla pano gibi kullanmak için ama hep böyle büyük var.
 
Bu tarz ikili üçlü sehpalar bence çok güzel. Sehpa alacak olanlar tek bir bütün yerine böyle alsın bence.
 
Bu çerçeve de hoş!
 
Haritalara bayılıyorum! Eskisi gibi büyük bir çalışma odam olsa kesin alırdım. Belki ilerde!
 
Bu kahve panosunu geçen haftalarda online aramıştım! Görünce çok sevindim, hemen ölçülerine bakıyorum ve mutfaktaki boş duvara uyup uymayacağına karar vermeye çalışıyorum. (Eve gelince ölçtüm uyacak , gidip alacağım)
Vt wonen marka bu örümcek tarzda piyano taburesi de epeydir beğendiğim bir parça. Evinde yeri olan benim yerime de alsın:)
 
Saksı ayakları da bir süredir radarımda! Ben iki saksı ve bir küçük askı alıp çıkıyorum.
 
Saksının biri için zaten bitkim var diğerinin içine de bir şey bulmak için çiçekçime uğruyorum.
 
Buna karar veriyorum. Aldığım saksı da bu fotoğraftaki.
 
Salondaki dolabın üstüne koymaya karar veriyorum. Daha düzgün bir fotoğrafını illa kı çekerim instagram için:)
 
Aldığım diğer saksı da bu. Bu zavallı bitki saksısı uymadığı için biraz yıprandı umarım kendine gelir.
 
Bu da yatak odasına yerleşiyor.
 
Yemek yapma zamanı. Havalar iyice ısınmadan bir kez daha (çünkü Kaliforniya'da yaşıyor) ıspanak köklü yeşil mercimek yapıyorum.
Yemek pişerken bu utanç kaynağı dolabı görüp temizlemeye karar veriyorum. Kimseye suç atamam çünkü ben kullanıyorum bu dolabı!
 
Daha iyi di mi?
Yemek zamanı. Yeşil mercimek çok favori bir besin olmasa da biz seviyoruz.
 
Yemekten sonra Umud pijamalarını giyiyor ve beraber Harry Potter izlemek istiyor. Bir rüya gerçek oldu dostlar! Çocuğum okul kütüphanesinden Harry Potter serisini ödünç alıp okumaya başladı geçen ay. Evde de Warrior Cats ve Canavar Peşinde serisini okuyor. Eğer 8-9 yaş sıpası olup kitap arayan varsa çok tavsiye ederim. Daha büyükler de okuyabilir elbette ama 8 yaş altına uymaz. Oldukça uzun çünkü kitaplar. Ne diyordum Umud kitaplara başlayınca beraber filmleri izlemeye başladık. Bu akşam 7.filmin yarısını izledik çünkü uyku saati geldi bebemin. Beraber sevdiğimiz ortak şeylerin olması çok güzel. Utrecht'e Harry Potter Expo geldi bu arada, temmuza kadar duracak. Tüm filmler ve kitapları bitirince beraber bitmek istiyoruz oğluşumla.
 
Saat 20.00'de bebe uyuyunca ben de yüzümü temizleyip nemlendirip, dişimi fırçalayıp yatak moduna geçiyorum. Elbette daha kesinlikle uykum yok. 

Eve haftalık indirimleri vs gösteren dergiler gelmiş, önce onları karıştıracağım. Ardından da muhtemelen grey's anatomy izlerim. Beşinci sezona geldim:) 

Yarın da plog yapacağım. 

İyi geceler!

You Might Also Like

2 yorum

  1. Bir günün içine bu kadar şeyi nasıl yetiştiriyorsun. Ben birini yapsam diğeri kalıyor malesef. Bu akşamki ploguda zevkle okuyacağım şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Harika bir seysin. Bayildim bu ploga..
    Yaban

    YanıtlaSil

Labels