Bitirdiklerim Mart 2017

Pazar, Mart 19, 2017

Hollanda'yı protesto edeceğiz diye beni okumayı bırakmadınız umarım sevgili halkımız.  Çünkü bırakmayın yani portakal kesin, bisiklet parkına araba park edin vs. O şekilde protesto edin :p



Geçtiğimiz günlerde bunları bitirdim. Önce bir toplu görüntü. Ha oradaki fırça ne alaka derseniz, efsanevi Mac 187 eskidi ve çöpe attım. Onu da bitmiş sayabiliriz diye düşündüm. Yaklaşık 10 yıl önce almıştım, ömürlük olmadı ama iyi dayandı. Yine de çok 187 fanı hatta Mac fırça fanı değilim. Real techniques fırçaları daha çok seviyorum. Diğerlerine bakalım. 


Rimmel wake me up fondöten. En sevdiğim drugstore fondöten bu kesinlikle. Günlük kullanıma çok uygun, pırıl pırıl sağlıklı bir görünüm veriyor,. Çok kalıcı değil ama benim önemsediğim bir şey değil açıkçası kalıcılık, gün sonunda azalmış olabilir zamk gibi yapışmasına gerek yok. Yenisini aldım bile.

Burt's Bees lipbalm'lar, bildiğiniz gibi burt's bees ve eos dudak kremlerinden başka marka almıyorum. Yine çok severek kullanıp bitirdim yine gittim aynısını aldım.

Essence get big volume rimel, fiyatına göre yine çok başarılı bir rimeldi. Essence rimeller harici rimel almayalı da bin yıl oldu sanırım.

Andrelon blond serisinden şampuan ve saç kremi saçımın açık renkli olduğu dönemlerden kalmaydı. İşini düzgün yapan saçı yumuşatan düzgün bir seriydi.

 

Apivita maskeler! Maske ihtiyacınız varsa kesinlikle bunlardan alın. Ne vadediyorsa onu yapıyorlar. Yeşil olan salatalıklı harika bir nem maskesi, pembe olan pembe killi ve arındırıcı, turuncu olan portakallı ve canlandırıcı özelliği var, uyguladıktan sonra pembe pembe yanaklarınız oluyor. Çok çok iyiler özetle.

John Frieda dalgalı saçlar için köpük ne yazık ki beni etkilemedi. John Frieda ürünlerini genelde severim ama on euro civarı bir üründen de üç euro'luk olanlardan daha iyi bir performans bekliyorum açıkçası. Onu göremedim.

Loreal saç maskesini öylesine deneyeyim diye almıştım ama saçlarımı yumuşacık yaptı. Sevdim ara ara alıp kullanabilirim.

 

Rituals banyo ürünlerini burda, La Roche Posay ürünlerini de şurda yazmıştım. Hiçbiri hakkında fikrim değişmedi.


Bu aylık da bu kadardı. Herkese sevgiler.

You Might Also Like

1 yorum

  1. Birakırmiyiz hiç:))

    Ben misal lale başı kesiyorum. Yaşasın kötülukkk
    bi de söylemismiydim Hollanda ya verdigimiz dogal gaz borusu bizim bahceden geciyor ara ara kapatip aciyorum:)))

    YanıtlaSil

Labels