Ocak 2017 Favorileri

Cumartesi, Şubat 04, 2017

 Dekorasyon


 
Geçen ayı ev bitkileriyle haşır neşir olarak geçirdim. Home wishlistimde yazdığım askılı saksıları aldım. Bence merdivene asınca epey güzel durdular. Üsttekine silk pothos alttakine de coral succulent aldım. İçimde merdivenin her santimetresine  bitki asma isteği var ama kendime hakim olmaya çalışıyorum.

 
İkinci olarak da pencere önüne bu dev saksıları aldım. Beton olmaları zaten kalbimi çaldı. Eskiden beri takip edenler buradaki eski saksıları belki hatırlar. Onlar küçük oldukları için benim pencere önünde uyuma meraklısı kediler koca popolarıyla iterek hep yere düşürüyorlardı. Bunlar epey ağır oldukları için bu sorun çözülmüş oldu. İçlerine de yaprak begonya diktim. Evdeki toprak az geldi yalnız yeniden toprak alıp biraz taksiye yapmam lazım.

Üst baş

 

 
Zara siyah kürkümü yeni aldım. O kadar pufidik ve sıcak ki hiç üstümden çıkarasın gelmiyor.  Ben zaten kürk çok severim. Eski hayatımda Seda Sayandım.

 

 

Bir diğer favorim de bu gümüş rengi botlar. Yine Zara'dan aldım. Kısa ve kalın topukların geri dönüşüne çok seviniyorum. Hem topuklu giyip hem normal günlük yaşamıma devam edebilmek güzel bir şey. 12 cm'lik ince topukları kullanabilenlere bırakalım benim yaşam tarzıma uymuyor. Bunlar da böyle yetmişler sonu seksenler başı gibi bir havaya sahipler. Kıyafetin gerisini tekdüze ve sade tutunca güzel bir hareket katıyorlar.

Kozmetik

 

Chloe love story parfüm, Lancome concealer ve Anastasia brow wiz aldığımdan beri nerdeyse her gün kullandığım ürünler oldular. Bunlarla ilgili detaylı post yazmıştım. İsterseniz bu linkten okuyabilirsiniz. 

 
Yemek 

Mihoen goreng yani kızarmış pirinç noodle tam üç kez yaptım bu ay. Gerçekten nefffis bir yemek oldu eğer asyatik yemek seviyorsanız. Tarifini vereceğim umarım.

Çiçek

 

Kokusunu özleyip aldım ama ne yazık ki kokmadı pek:( yine de görüntüsü için bile okaliptüs demetimi favori listesine ekleyebilirim. Tek başına ya da başka çiçeklerle çok yakışıyor bulunduğu yere.

 

Bir diğer favorim de elbette manolya dalları. Çok güzeller ve baharı hatırlatıyorlar.

Dizi

 

Geçenlerde gece nöbetim sakindi ve kontroller arası kendimi oyalamak için bir şeyler izlemek istedim. Ortama ve mekana uygun olduğundan mıdır nedir binlerce yıldır hiç ilgimi çekmemesine rağmen grey's anatomy'i açmak gibi bir delilik yaptım. Onüç sezon yayınlanmış bir diziye başlamak biraz saçma olsa da hoşuma gitti epey. Fırsat bulduğum her an kendimi yeni bölümünü açarken buluyorum ve dayanamayıp internetten tüm spoilerları okudum. Şu an üçüncü sezonun başlarındayım ama kim ölmüş kim kalmış kim kimi terkedip kimle beraber olmuş çözdüm. Favori karakterim sanırım şu an için Christina. 

Film

 
Bu ay The nice guys, Youth, The legend of Tarzan, The intern, Cafe Society ve Blue Jasmine'i izledim. The nice guys biraz kara mizah ve aksiyon karışımıydı. Çok sevmedim açıkcası. Youth'tan çok şey bekliyordum kötü de değildi ama izlerkenki ruh durumumdan mıdır nedir biraz sıkıldım. Tarzan türü için değerlendirildiğinde iyiydi. Alexander skarsgard çok yakışmış rolüne, Margot Robbie de öyle. İkisi de muhteşem güzel ve yakışıklı olunca gözüm gönlüm açıldı. Film de eğlenceli bir pazar öğleden sonrası filmiydi. The intern yer yer klişelerle dolu olsa da Robert de Niro ve Anne Hathaway'in muhteşem oyunculuguyla çok eğlenceli bir film olmuş. Epey güldüm izlerken, kafa dağıtmalık hoş bir film. Son olarak da iki Woody Allen filmi izledim. 

 
Allen bayıldıgım bir yönetmen olmasa da takip ederim. Bazen karakterlerinin film boyu vırvır konuşması beni yoruyor ama genelde severim. Cafe Society'de çok sevdiğim Blake Lively ve Jesse Eisenberg'in yanında bir o kadar sevmediğim Kristen Stewart oynuyor. Kristen'a rağmen filmi çok sevdim. Kadın karakterler genelde sevilmemiş, birini kaltak diğerini de ezik bulmuş izleyenler ama ben ayrı ayrı ikisini de sevdim. Film otuzlar, glam, vintage, dans ve aşk dörtgeniyle gayet kalbimi çaldı. Blue Jasmine de çok beğendiğim bir film oldu, zaten Cate Blanchett filmde döktürmüş. Ondan başkası oynasa daha az güzel bir film olırdj muhtemelen. Favorilerim bu durumda Allen filmlerı oldu.



You Might Also Like

0 yorum

Labels