Ocak Ayı ve Instagram

Salı, Ocak 31, 2017

Ocak ayı eve hırsız girip benim takılarımı ve yeni PlayStation 4'ü götürmesi harici sakin  geçti. Umud'la grip olup eve de günlerce kapanmamızı saymazsak bir de. Ne yapalım artık olur o kadar.


 
Yeni yıl yemeği. Tavuk bahane taze patates şahane.

 
Yanında da yoğurtlu kabak meze ve salata.

 
Tuğba Pulluoğlu Parlakgil.

 
Her köşesi ayrı güzel.

 
Gönlümün çiçeyi Amsterdam.

 
Minik beybim, pamuk oğlum.

 
Kuzuyla koyun.

 
Sarılsam sinirlenir mi?

 
Tuğba ve dadaşlar.

 
Bu ay bloomon almadım ama okaliptüs aldım, ne yazık ki hayal ettiğim kadar kokmuyorlardı.

 
Öğlen kahvesi. Arkadaki de beybi pilea, umarım tutar.

 
Deve tabanını son kurtarma çabalarım.

 
Bu da anne pilea. Çok aradım ama nihayet buldum. Çok güzel bir bitki bence.

 
Eve kapanıp kalınca arşivden fotoğraf çaldım.

 
Evdeki kaktüs familyasının en yeni üyesi.

 
Kürklügiller.

 
Yere paralel şekilde izle oku pazarı.

 
Günay pavyonda sıradan bir akşam.

 
Filmcilik. Youth ve The nice guys.

 
Her Ocak ayında Manolya dalları alıp suya koyup heyecanla açıp açmayacağını bekliyorum. 

 
Yeni ini mini succulent. 

 
Şapka ve kürk mü? Hiç sevmem.

 
Green is the black.

 
Bu kadarmış, monsteradan son kalanlar. Ben derdini anlayamadım kediler de rahat bırakmadı.

 
Manolyalarda son durum. Bence çok çok güzeller.

 
Geçenlerde  bu aloe variegata'yı da anne bitkiden ayırdım yine tutmasını umuyorum.

 
Bu ay baktım da hem bitki böcek geçmiş. İşte bunlar hep eve kapanmak.

Hepimize güzel şubatlar dilerim.

You Might Also Like

2 yorum

  1. İnşallah güzel bir ay olur şubat. Nerde o eski ploglar

    YanıtlaSil
  2. Yapacağım plog ben de özledim :)

    YanıtlaSil

Labels