2017 Home Wishlist

Perşembe, Ocak 19, 2017

Her Ocak ayında oldugu gibi bu yıl da ev için beğendiklerimi paylaşmak istiyorum.



Madem şömineyi açtırıp gerçek bir soba haline getirmiyoruz tembelliğimizden ben de böyle hoş bir elektrikli soba alırım. Istersen ısı verecek şekilde istersen yalnızca sadece ateş görüntüsü verecek şekilde çalışıyor. Bizim şömineye boyut olacak uyacak bir şey bulunca alacagım.




Hani salondaki house doctor merdiven var ya, onun üstündeki cotton ball lambaları çıkarıp başka bir yere astım. O merdiveni yeniden dekore etmeye çalışıyorum. Bu saksılar beton ve asılabiliyor. Aslında bahçe saksısı olarak satılıyorlar ama ben içeriye assam bir itirazları olacağını düşünmüyorum. Markası clayre&eef.


Bu saksıları alıp boş bırakmak olmaz. Bir tanesine bu muhteşem senecio rowleyanus'u dikeceğim diğerine daha sakin bir şey. Bu bitki string of pearls diye biliniyor ingilizcede, Hollanda'da erwtenplant (bezelye bitkisi) deniyor, türkçesi de inci tanesiymiş. Harika bir bitki bence.



Bitkilerden devam edelim. En az bir metre uzunluğunda bir kaktüs istiyorum. Ve fakat fiyatları beni düşündürüyor. Geçenlerde çiçekçide gördüm 95 euro idi. Abartmışlar biraz, daha uygununu bulursam alacagım.



Yine benim merdivene asmak için bu veya buna benzer bir madenci/işçi lambası istiyorum. Bunu yaklaşık iki yıldır istiyorum neden hala almadım anlamak mümkün değil.


Şöminenin üstünde hiç beğenmediğim iki tane ikea lamba var ve ben derhal onların yerine başka bir şey almak istiyorum. Henüz emin değilim ama bu basit beton lamba olabilir. Kwantum'a gidip bir yakından bakacağım.




İçimdeki pavyon sahibi asla ışıklandırma ve lambaya hayır diyemiyor. Bunu tesadüfen gördüm ve bayıldım. Tek sorun boyutlarını tam bilmemem. Yere konulacak büyük bir şey mi yoksa ufak bir şey mi gidip bakacağım. Evde koyabileceğim yer yaratırsam alırım yaratamazsam siz alın çok güzel çünkü.



Aynı şekilde bu uzatma kablosu şeklindeki lambaya da bayıldım. Bunu gidip inceledim, kablosu epey kalın o yüzden asmak için duvara sağlam kanca lazım. Daha basit nasıl kullanılabilir bir düşüneceğim, 2017 eve nereye ne lamba  koyabilirim düşünme yılı olacak belli ki.

Son olarak listedeki en pahalı ama en gerekli şey. Salona halı. Rahmetli dedemden hediye iki tane el dokuması Milas halım var ama rengi koltuklara uymuyor. Temizlik minik kilimlerle daha kolay olsa da soğuk oluyor. Fotograftaki zuiver marka, biraz tuzlu. Illa bu olmak zorunda değil ama bu tarz eskitilmiş, biraz etnik ve vintage tarzda bir halı bulursam almak istiyorum.

Bu yıllık da istediklerim bunlar. Bakalım hayaller hayatlar paralel gidecek mi:)

Sevgiler!

You Might Also Like

0 yorum

Labels