Bitirdiklerim Ocak 2017

Cumartesi, Aralık 31, 2016

Artık bu çer çöp postlarını bu şekilde isimlendirmeye karar verdim. Artık her ay bitenler bu şekilde, bu ayınkilere bakalım bakalım.



Toplu görüntü bu şekilde.



Nivea ve Andrelon boyalı saçlar için şampuan ve saç kremi. Cildime epey özen göstersem de saçlarım için genelde drugstore şampuanları kullanıyorum. Bu yıl bunu değiştirmek istiyorum çünkü saçlarım çok çabuk kırılıyor ve uzamıyor. Boyalı ve dalgalı saçlar için güzel bakım ürünleri bilen bana yorumlardan yürüsün:) bu fotograftakiler de normal market şampuanıydı işte. Temizliyor ve yumuşatıyor ama ekstra bir bakım sağlamıyor. 


Garnier micellair water ve göz makyajı temizleyiciyi yıllardır severek kullanıyorum. Genellikle de bir alana bir bedava kampanyalarından alıyorum. Son seferde göz makyajı temizleyicisi yerine argan yaglı olan micellair water'ı aldım ve daha bile beğendim. 

Hawaiian Tropic güneş kremini geçen yaz çok severek kullandım, kokusu ve yapısı çok iyiydi. Dibinde biraz kalmış ama önümüzdeki yaza kadar bozulur o yüzden atıyorum.


Vaseline intensive care vücut kremi soğuk havalar için epey güzeldi, yogun yapıda ve alt bacaklar gibi ekstra kuru yerlere bile yeterli geliyor. Yalnız ürün yogun ve epey kalın oldugu için bu paketleme çok pratik değil, yarısına gelince şişeden elinize dökebilmek zorlaşıyor.

Philosophy total matteness hem maske hem de arındırıcı temizleme jeli olarak kullanılabilen güzel bir üründü ama La Roche Effaclar beni daha çok memnun etti. Philosophy ürünleri güzel ama o fiyata çok da ahım şahım bulmadım ben. Denedigime memnunum ama yeniden almam.

Nivea stress protect deodorant, en sevdiğim Nivea deo bu sanırım. Küçük kabı sayesinde çantada taşımak için de ideal. 

Nyc bigbold rimel çok satanlar arasında oldugu için alıp denedim ama sevmedim. Biraz fazla topaklanıyor ve kirpikleri birbirlerine yapıştırıyor. Ben rimel konusunda bildiginiz gibi genelde essence seviyorum. Pahalı rimellerle arada pek de bir fark göremiyorum.

Catrice cuticle temizleyi Mavala ve Sally Hansen cuticle remover ile dönüşümlü kullanıyorum. Mavala hala favorim ama bu da iş görüyor.


Golden Rose 23. Çoook güzel bir kırmızı ojeydi bu. Tonu, yapısı, fırçası.. Herşeyiyle kusursuzdu. Türkiye'ye gelince yeniden alacagım.  

Essence oje kurutucu sprey. Sanırım 2-3 euro gibi bir fiyatı vardı. Fiyat performans oranını düşünürsek çok başarılı. Ojeyi sürüp iki dakika bekliyorum, sonra kurutucuya sıkıyorum. Birkaç dakika içinde tamamen kurumuş oluyor. Hafif de yağlı bir yapısı oldugu için aynı zamanda tırnak kenarlarını da düzgün ve nemli gösteriyor. Hemen yenisini aldım bile.

Bu aylık da bunlardı, önümüzdeki ay görüşürüz.









You Might Also Like

0 yorum

Labels