Sümüklü

Perşembe, Kasım 24, 2016




Bu gece de uyuyamadım. Yani şöyle oldu aslında, dün işten geldim 15.30'da sefil bir halde gripten kırılarak, koltukta uykuya direndim. Akşam 8 civarı gittim yattım ilaçtı vitamindi hepsini içip. 23'te uyandım her yerim dökülüyor, boğazım kulaklarım eklemlerim ağrıyor. İş yerinden de iki kez aranmışım. Hobaaaa.

Neyse trans birey gibi sesimle geri arayıp neden aradıklarını soruyorum. Dün benim ilaçlarını verdiğim hastalardan birinin gece alması gereken ilaç ortada yokmuş acaba yanlışlıkla sabah vermiş olabilir miymişim. Valla dürüst olmak gerekirse olabilirim ama emin değilim hatırlamıyorum. Ateşli bir şekilde nasıl çalıştım ben de bilmiyorum. Her neyse kapatıyoruz ama tabi o an biri bana jilet getirsin bileklerimi dikine dikine keseyim öyle bir keyfim kaçıyor. Iş konusunda hata yaptıgım zaman o kadar sinirim bozuluyor ki anlatamam. Bir hata yapmak bir de hastayım diye aramak, bu ikisi benim kabusum. Zaten günlerdir bağışıklık sistemim berbat, uyku düzenim berbat. Çok keyifsizim.

Kendi kendime ay herkes hata yapabilir abartma vs vs diyorum. Bu arada gribim de coştukça coşuyor. Aralıksız öksürük, ateş, mide bulantısı. Gece 2'ye kadar ilaç meyve çay vs idare etmeye çalışıyorum ama yok bu şekilde sabah işe gidemem. Geldi mi sana ikinci korkulu rüya. Yeniden bizim servisi arıyorum, nöbetçi hemşireye söylüyorum hasta oldugumu. Rezerve bekleyen hangi hemşire buluyoruz, sabah arayıp -yani birazdan- benim yerime gitmesini söyleyeceğim. Sonra da şefimi arayıp açıklayacağım. Hah işte bütün bunların hepsinden nefret ediyorum.  Ötenazi isteme sebebi yani. Grip oldum işe gidemiyorum zaten dün ilaç hatası yapmısım ötenazimi talep ediyorum. 

Şimdi böyle anlatınca hasta olunca ya da izin alınca tavır yapan bir takım şefi gelmesin aklınıza, hepimizle arkadas dünya tatlısı bir takım şefimiz var ama işte.

Gece 2'den sonra biraz uyuyabiliyorum. Saat 5'e doğru uyanıp kahvaltı ediyorum bey işe gidiyor. Birazdan şu nefret telefon görüşmelerini yapar umud'u okula atar ve ilaç alır yatarım. Öksürmekten ve burun silmekten yoruldum, surat asmaktan da.

Yeterince mızıldayıp ajitasyon yapmadım gibi bir de şunu diyesim var. Böyle kendimi bozulmuş sütlaç gibi hissettiğim zamanlarda yanımda birileri olsun istiyorum. Mesela bir aile bireyi yakın arkadas vs. Gelsin bir çorba yapsın azıcık evi toparlasın umud'u okuldan alsın filan. Onun ihtiyacı olunca da ben gidip yapayım. Ama yok. Yapacak bir şey de yok. 

Derdini sevsinler ne kadar mızıldadın bir grip için demeyin. Bu ara böyle oldu, illa ki geçecek. Dermansız dert vermesin.

Herkese günaydın bu arada.


You Might Also Like

5 yorum

  1. Çok geçmiş olsun, inşallah bir an evvel iyileşirsiniz. Yanınızda olmasak da ruhumuz sizinle :) yazılarınız zevkle takip ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. çok geçmiş olsun.

    arada kendine insan olma izni de verebilirsin. :) ilaçlar, vitaminler bir yere kadar.

    selamlar, sevgiler.
    sıla

    YanıtlaSil
  3. İş'le ilgili hata yapmak benim de kabuslarımdan biri.Günlerce yerim kendimi.Hatasız kul olmaz :) ama bir türlü kabullenemem bunu.Hasta zamanlarda yanınızda biri olması ne değerli bir şey gerçekten ama çoğunlukla da olmuyor böyle zamanlarda birileri.Evli ve çocukluların kendi dertleri oluyor,bekarlar artık sizinle olamıyor :) ama hayat bir şekilde akıp gidiyor.Dilerim en kısa sürede iyileşirsiniz.Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsunn ☺️ evlat edinilme konusunda ısrarcıyımm

    YanıtlaSil
  5. çok geçmiş olsun. kayınvalideniz yakınınızda diye biliyorum gelmezmi?

    YanıtlaSil

Labels