Şifoniyer Üstü Update

Cuma, Kasım 18, 2016

Bilenler bilir birkaç yıl önce evdeki şifoniyerin üstünü göstermiş, görüntüden hiç memnun olmadığımı ama ne yapacağımı bilmediğimi yazmıştım.




O zamandan bu yana zamanla onu ekle bunu çıkar derken görüntü tamamen değişti. Ben de yeni görüntüyü paylaşmak istedim.


Takılarımın büyük kısmını azalttım, kullanmadığım şeyleri evde kesinlikle tutamıyorum, boğulur gibi oluyorum. Belki giyerim belki kullanırım demek hiç bana göre değil. O yüzden sadece sık kullandıklarımı bu kutulara koydum. Bana yetiyor da artıyor bile. Zaten çalışırken aksesuar kullanmıyoruz hijyen dolayısıyla.


Mümkün mertebe sade tutmaya çabalasam da beni tanıyorsunuz, bu yaprak şeklindeki mumluğu da arkamda bırakamadım.


Makyaj ve saç fırçalarımı da bu bardaklarda tutuyorum. Yanındaki succulent aslında çok sabit değil bazen başka saksı bitkisi de koyduğum oluyor, aynı şeyi görmekten sıkıldığım için bizim ev hep hareket halinde.


Dekoratif tepsiler de lazım olan ıvır zıvırı şık bir şekilde düzenli tutma konusunda epey işe yarıyor bence.



Ben de bu tepsiye bugünlerde kullandığım parfümleri, saatimi, bir kokulu mumu ve birkaç makyaj malzemesini yerleştirdim. Hem derli toplu hem de gözüme hoş görünüyor.


Bizim yatak odası beyaz oldugu için renk katma adına aksesuarları biraz altın rengi seçtim. Zaten ben bakır altın ve gümüş rengi ev aksesuarlarını abartılı ve alaturka olmadıkları sürece severim. 

Merak edenler olursa hepsini farklı farklı zamanlarda H&M home'dan aldım. 
Parfümler Marc Jacobs - Decadence ve D&G light blue. Fondöten ve ruj Chanel. Saat Casio, bileklik eski hatırlamıyorum. 

Görüntü şimdilik son derece hoşuma gidiyor, ferah ve derli toplu buluyorum. Umarım sizin de hoşunuza gitmiştir, sevgiler! 


You Might Also Like

1 yorum

Labels