Kasım Ayı ve Instagram

Pazartesi, Kasım 28, 2016

Bu ay grip, depresyon, arada doğum günleri, bol bol açık hava şeklinde geçti. Kasım bitince kara kışın tam olarak geldiğini kabul etmek lazım sanırım. Aralık ayını oldu bitti sevmem. Gri, sisli, ağaçlar kel, karanlık. Peh. Aralık'ta epey fazla çalışıyorum, canım da istiyor açıkcası Kasım'da grip şu bu derken alıştığımdan fazla evde oturdum. Aralık sonunda da kısmetse birkaç günlük bir gezi planım var. Umarım bir aksilik çıkmaz. 

Onun harici karanlığa ve bunalıma biraz daha kolay dayanabilmek için evi ışıklandırıp noel ağacını kuracagım birkaç gün içinde. Sokağa çıkınca da noel ve yeni yılın geldiğini hissettirecek süsleri görmek güzel. 

Hadi başlayalım.


Bisiklet ve kanal. Hangi şehir sizce? Bildiniz tabi ki Kayseriiiii!


Hayır Amsterdam.


Güzel Amsterdam.


Lovers. Bu botlara manitanızla binip şaraplı yemekli kemanlı Amsterdam kanal turu yapabilirsiniz. Seks&drug memleketi olabiliriz ama romantizmde de fena değiliz!


Sevdiklerine sarılmak güzel şey!


Daydreaming. Türkçesi aklı beş karış havada olabilir mi?


Renkler. Rüya gibi.


Umud'cugum 8 yaşına girdi. Nice yıllara oğluşum.


Bir hafta sonra da benim doğumgünümdü. Bir aile fotografı çektik :)


Merhaba. Ben yine koyu saçlı oldum. Halkımız instagramda beğendi.


Ekip hala sarılıyor! 


Chicago fire. Pumpkin spice latte.


Dört gece nöbeti sonrası ev! Ay lav ev.


Bu ikea lambaları sevmiyorum. Değiştirmek lazım, bir tane beğendim ama çok pahalı. Hem uygun hem güzel bulursam alacagım. Bulamazsam o pahalı olana o parayı verecek psikolojiye gelince onu alacagım.


Bloomon! Hala aboneyim ve hala çok seviyorum. 


O zamanlar henüz grip olmamış mutlu mutlu gülüyordu.


Bir o yandan bakalım.


Bir de bu yandan. Evet alışmam lazım bu renge.


Hastalık sonrası biraz kendime gelince temizlik yaptım. Bütün ev mikroplu gibi geliyor bana hastalıktan çıkınca. 


Alışacağım alışacağım. Ara ara aynada bir irkilsem de sonucu sevdim. 


Giethoorn'dan bir ev. Yılan çıyan olur bence bilemiyorum.


Gemiler sensiz gitsin bırak.


Sabah serinliği gün ağarıyor 
Demir taş küf yosun 
Sen böyle gecenin ortasında 
olan bitenden habersiz 
Uyuyor musun?

You Might Also Like

3 yorum

  1. "Bulamazsam o pahalı olana o parayı verecek psikolojiye gelince onu alacagım." ahaha benim için de aynı şey geçerli.

    YanıtlaSil
  2. "Bulamazsam o pahalı olana o parayı verecek psikolojiye gelince onu alacagım." ahahaha aynı bjavascript:;en :)

    YanıtlaSil
  3. Yeşillikler içinde bir ev görünce benimde aklıma ilk gelen, börtü böcek dolar o eve oluyor :))

    YanıtlaSil

Labels