Ekim Favorileri

Çarşamba, Kasım 09, 2016

Dekorasyon 




Bu ayın dekorasyon favorisi geniş geniş anlattığım sonbahar ıvır zıvırı. Hala değiştirmedim ve hala hoşuma gidiyorlar. 

Üst Baş



Zara kırmızı deri ceket ve bordo bomber ceketi severek giydim. Hava maalesef birden soğuduğu için bunların mevsimi geçti gibi görünüyor. Baharda yeniden görüşürüz.

Çiçek


Ay tabi ki bloomon buketim! Çevire çevire her açıdan ayrı sevdim. Yarın akşam ikinci siparişim geliyor merak ve heyecanla bekliyorum. Yalnız vazoda aranje etme kısmında zayıfım, biraz öğrenmem lazım.

Dizi


Geri dönen Chiacago Fire, P.D ve Med serileri! En sevdiğim çerezlik sonbahar kış serisi bu üçü sanırım. Tahmin edilebilir insanı yormayan mis gibi diziler. Bu ayın favori içeceğinin de pumpkin spice latte oldugunu söylememe gerek yok sanırım:)

Kitap


Tess Gerritsen'den Het aandenken. Türkçe'ye 'Ruh Koleksiyoncusu' diye çevrilmiş sanırım. Bu kadının kitaplarını seviyorum zaten ama bu kitap ekstra hoşuma gitti ve heyecanlı buldum. 2-3 üç günde pıt diye bitti. Rizzoli Isles serisinden her ay bir kitap okumaya devam edeceğim sanırım:)

Bu ay da favorilerim bunlardı, siz neler sevdiniz?



You Might Also Like

0 yorum

Labels