Paris'te eczane alışverişi

Pazartesi, Ekim 24, 2016

Şimdi dallama Fransızlar filan desek de kimyaya dolayısıyla da güzellik dünyasına kattıkları sebebiyle saygı duymak da gerekiyor. Paris'e gitmeden önce hatta çok daha önce Fransızlar'ın kült güzellik/eczane ürünlerini araştırıp fotoğraflara huşu içinde bakıyordum. Nuxe, Caudaile, La Roche Posay, Klorane dizilmiş banyo rafları, kozmetik masaları derken Hollanda'da bulamayacağım ve gitmişken almak istediklerimi kafamda topladım.



Sonuç olarak bunları aldım. A313 merhem, homeoplasmine merhem, biafine merhem ve topicrem vücut kremi.


Biraz önce saydığım markalar Hollanda'da satılıyor ama bu aldıklarımı online bulmak da zor. O yüzden akıllıca davrandığımı düşünüyorum.


Topicrem İntothegloss'un kefil oldugu epey meşhur bir ürün. Çok basic ama ultra etkili bir vücut nemlendiricisi. Yapısı yaglı olmakla birlikte kesinlikle agır değil, çok iyi nemlendiriyor, verdigi nem uzun sürüyor, kokusu yok gibi. Aldığımdan beri başka bir nemlendirici kullanmadım vücudum için. Baş ucumda bu duruyor. Biterse daha büyük boyunu alacagım. 200 ml için 6-8 € arası bir fiyatı vardı.

Biafine bir yanık kremi esasında. Ikinci dereceye kadar olan yanıklar (evlerden uzak), güneş yanığı ve tahriş olmuş cildi iyileştirmeye yardım ediyor. Ben bu ürünü lazer epilasyon sonrası kullanıyorum. Sizde durum nasıl bilmiyorum ama benim lazer epilasyon sonrası cildim epey hassas, kuru ve hafif acıyor oluyor. Bunu bolca sürüyorum yarım saat sonra bir şey kalmıyor. Geçenlerde elimi saç maşamla azıcık yaktım, biraz sürdüm bir süre sonra acısı geçmişti. Bütün bunları düşününce eminim güneş sonrası kremi olarak da efsane olacaktır. Biterse Fransa'ya gitmem lazım. 5€ civarı bir fiyatı vardı.

A313 nispeten yeni bir ürün. A vitamini asidi yani retinol bombası. Retinol antiaging'de en etkili içerik maddelerinden biri. Kırışıkları frenlediği gibi halihazırda var olanların da görünümünü azaltıyor. Benim için antiaging yeni birşey açıkcası, bununla başlamak istedim. A313'ü ayda 2-3 kez gece kremi yerine kullanıyorum. Ilk sürünce hafif bir yanma oluyor ama hemen geçiyor. E asit oldugunu düşünürsek normal. Henüz bir fark elbette göremiyorum, antiaging uzun vadede belli olan bir şey ama internette yorumlar çok iyi. Fiyatı da sadece 2,5€!

Homeoplasmine emziren annelerin meme ucu tahrişini iyileştirmesi için üretilmiş ama kısa sürede makyaj artistlerinin dikkatini çekmiş. Pekçok çekim öncesi modellere dudak nemlendiricisi yerine homeoplasmine sürdüklerini okuyunca aldım denedim. Yogun ve ağdamsı bir yapısı var, kesinlikle yaglı bir görüntü vermiyor, oldukça mat ve zamk gibi dudakta kalıyor, üstüne sürdüğünüz ruhu şeffaflaştırmıyor, kalıcılığını azaltmıyor. Oldukça etkili ama yeniden alacağımı sanmıyorum. Burts Bees ve Eos balmlardan da aynı performansı alıyorum.

Işte bu kadar sevgili okur. 

Bonne Nuit.


You Might Also Like

4 yorum

  1. Teşekkürler güzel kız :)

    YanıtlaSil
  2. a 313 kremin fiyatının 2 euro olduğuna emin misiniz ? Online sitelerde 40 dolardan başlıyor da :(

    YanıtlaSil
  3. 'Dallama' ne kadar çirkin bir başlangıç, okuyunca uzaktan hiç şık yada komik yada sempatik görünmüyor, bilmeniz gerekiyor...
    Belli ki düşünceleriniz her kadar olumsuzda olsa, gezmeye gidecek kadar ilginizi çekmişler, seçtiğiniz kelime çok talihsiz olmuş...

    YanıtlaSil
  4. şubatta parise gitmeyi planlıyoruz, ben de biraz eczane araştırması yapayım bari:)

    YanıtlaSil

Labels