Eylül Favorileri

Çarşamba, Ekim 12, 2016

Dekorasyon:




Esasında dekorasyon için aldıgım bir şey değil bu ama başka hangi kategoride değerlendireceğimi bilemedim. Bialetti moka pottan bahsediyorum. Espresso makinemi hala çok sevsem de deli gönül başka heyecanlar istiyor :p ben 3 cups olanı aldım ve fotoğraftaki gibi dev bir sabah kahvesi yapmak için son derece ideal. Peki bialetti mi espresso makinesi mi derseniz kesinlikle ikisinin de çıkardığı sonuç çok farklı olduğundan kıyaslamayın derim. Bialetti ile yaptığınız kahve kesinlikle espresso değil. Demleme mantığıyla piştiği için espressodan çok daha yumuşak. Ben çok severek kullanıyorum özetle.

Üst baş:


Eylüldeki muhteşem pastırma yazında giydiğim yeni Mango elbisem ve Zara kırmızı ayakkabıları çok sevdim.


Bu off shoulder trendi bana pek yakışmıyor ama olsun.


O zaman renk!

Kozmetik:


Bayılarak gezdiğim paris eczanelerinden aldıgım bu dört arkadas bu ayın favorisi oldular. Hepsini detaylı bir postta anlatacagım bu hafta o yüzden kısa kesiyorum.

Yiyecek:



Bahçede yemek yeme sezonuna kapanış yapmak ve içimdeki yunanya özlemini dindirmek için hazırladığım bu masa. Mücver, fırında patates, tavuk kanat, zeytinyağlı barbunya, zeytinyağlı iç bakla, beyaz peynir+köz kırmızı biber, cacık ve uzo. Söylemesi ayıp patlayana kadar yedik.

Çiçek:



Bahçedeki ortancaların son kalanları. Renkleri solsa da bu halleriyle bu mevsime ayrı bir yakışıyorlar. Bu vazoyu da sadece 2 Euro'ya aldığımı ve çok severek kullandığımı da buraya eklemek isterim.

Dizi


The affair'in ikinci sezonuna başladım. Bu diziyi her zaman izleyemiyorum. Gerçekten bazen psikolojim kaldırmıyor ama bu ara kendim de depresif olunca söylene söylene izliyorum. Karakterlerin hepsine de ayrı ayrı sinir oluyorum. Hepsi haksız! O yüzden de çok gerçekçi.




You Might Also Like

1 yorum

Labels