Evdeki sonbahar dekoru

Cumartesi, Ekim 29, 2016

Bu tarz bir yazı birkaç yıl önce yazmıştım. O zamandan beri evde de benim zevklerimde de bazı değişiklikler oldu ama sonbahara olan aşka yakın düşkünlüğüm baki kaldı. 


Bahaneyle evi de görmeyi sevdiğim şeylerle süsledim. 


Ilk olarak Umud'u okula bırakırken yol kenarında gördüğüm bu berry dallarını gözüme kestirdim. Bahçe eldiveni ve makasımı alıp gidip iki dal kestim. Gören gözün hakkı var! Yapraklarını ayıklayıp şöminenin üstüne koydum. Gayet sonbaharı hatırlatıyor bu kırmızı yemişli dallar bence.



Sonra yemek masasının üstüne bu gördüğünüz altın-bronz yapraklar, mumluklar ve bir adet boynuzla ufak bir tepsi hazırladım.




Yanında sonbahar renklerinden bir demet çiçekle akşamları bu görüntü hoşuma gitti.


Pencere önündeki tekli koltuğun üzerine zaten evde olan koyun postunu serdim. (Gerçek değil). 


Onun üzerine de yeni aldıgım gri kürklü yastıkla zaten evde olan ve çok sevdiğim yakışıklı keçili yastığımı koydum. Keçi koyun kürk derken tam sevdiğim gibi hafif wild bir köşe oldu.


Orta sehpanın üzerine evde var olan ve konsepte uyacağını düşündüğüm aksesuarları toparlayıp yerleştirdim. Yapma çiçek sevmesem de bu küçük sonbahar demetini de minik vazoya koydum. Altlarındaki ahşap da bence doğal görünmesiyle tamamlayıcı oldu.


Yine orta sehpanın üzerine bu gördüğünüz tepsiyi de koydum. İçine biraz kumaş yapraklar, dal/boynuzla sarılmış mumluklar ve bir bitki.



Ahım şahım olmasa da görüntüye genel uyum sağladı.


Yine pencerenin önünde duran küçük sehpanın üstüne ışıklı bir şeyler yapmak istedim. Havalar karardıkça mumdu küçük lambalardı evi pavyona çevirmeyi seviyorum. H&M home'dan almıştım bu bakır sepeti, içini ormandan topladığımız kozalaklarla doldurup bir de minik ışıklarla dolu bir kablo sakladım içine, mis gibi oldu.


Bütün herseyi alt kata yapmayayım dedim ve üst katın koridorunda duran ve çok severek aldıgım bu rafa da bir şeyler yerleştirdim.



Maket bir mantar, yine ormandan topladığımız bu kez küçücük olan kozalaklar ve ışık kablosuyla doldurduğum house doctor mumluk, kestane, tarçın çubuğu ve kuru portakal yerleştirdiğim bir tabak ve krizantemlerle burası da biraz evin kalanına uyum sağladı.

Şimdilik bu görüntülerden gayet memnunum. Dışardaki bayıldığım yapraklar ve doğayla uyum içinde oldugunu düşünüyorum ve bakınca hoşuma gidiyor. Tabi bir ay sonra iyice havalar soğuyacak, gökyüzü daha buz grisi olacak, biraz daha yeni yıl havası gelecek, o zaman illa ki değiştireceğim. Zaten ben evde sürekli bir yeniden yerleştirme halindeyim. Tüm vazolar mumluklar çerçeveler sürekli oda oda gezer sayemde, bazen kutulanıp tavan arasına kaldırılır bazen yeniden kullanıma açılır...

Aslında elbette ıvır zıvır ama benim böyle şeylerle ugrasmak çok hoşuma gidiyor, hem uğraşırken hem hakkında düşünürken, pinterestten ilham alırken dinlenip rahatlıyorum. Seneye sonbaharda da kapının önüne bir şeyler yapacagım mesela. 

Iste böyle, umarım hoşunuza gitmiştir. Eğer kaydadeğer bir şeyler yaparsam iyice kış gelince yine böyle bir post yaparım.

Herkese sevgiler ve iyi haftasonları.




You Might Also Like

2 yorum

  1. Çok beğeniyorum bu postları. Yılbaşı konsepti,ploglar ve yeni tariflerini bekliyoruz

    YanıtlaSil

Labels