Bitirdiklerim - 35

Salı, Ekim 18, 2016


Kneipp lavantalı duş jeli: bu seriyi nihayet tamamen bitirdim, çok güzeldi bence. Lavanta kokusunu son yıllarda inanılmaz seviyorum, özellikle uyku öncesi bana çok iyi geliyor. Yeniden alabilirim bunu.

Korres citrus duş jeli: eh işte, korres'ten daha iyisini beklerdim diyeyim. Kokusu vasat, yapısı ortalama.

Garnier göz makyajı temizleme losyonu: bundan 2-3 kutu bitirdim sanırım. Işini iyi yapıyor ve uygun fiyatlı. Ben genelde garnier micellair su alırken 1+1 kampanyaları takip edip öyle bunu da yanında alıyorum. 

Le Petit Marsellia's Şeftalili duş jeli: küçük Marsilyalının duş jellerini çok sevdiğimi hep yazdım. Üstünde ne yazıyorsa tam olarak o kokuyor. Şeftaliyse şeftali limonda limon. Iste aradığım netlik!

Loreal saç dökülmesine karşı şampuan ve saç kremi: Şaşırtıcı bir şekilde az da olsa saç dökülmemi azalttığını düşünüyorum. Onun harici de güzel temizleyip yumuşattılar. Zaten şampuan ve saç kreminden pek bir beklentim yok.

John Frieda hacim spreyi: muhteşem bir hacim spreyiydi. Saçımı yıkadıktan sonra öne eğilip diplere bunu sıkınca oluşan aslan yelesi görüntüsünü çok seviyordum.

Yves Rocher papatyalı el kremi: yani özellikle aşık olmadım nefret de etmedim, yine averaj bir üründü. Kullandım bitti.

Korres kivili peeling: kötü değildi ama ekstra bir özelliğini görmedim. Zaten parmak kadardı çabuk bitti. 

Bu aylık da çöpler bu kadardı sevgili okur. 

Sevgiler!




You Might Also Like

0 yorum

Labels