Ağustos Favorileri

Çarşamba, Eylül 07, 2016

Dekorasyon:




Evde çeşitli köşelerde çeşitli küçük aydınlatmalar olmasını çok seviyorum. Sirk ışıkları da favorim mesela. Birkaç hafta önce bu '&' sembolünü aldım. Markası kwantum ama pek çok yerde var artık bunlardan. Cotton ball lambalarla ve mumlarla oluşturduğu kompozisyonu sevdim. Gündüz ışıklar kapalıyken de gayet güzel görünüyor bence.3

Üst Baş



Öncelikle bu Mango dantel elbisem ve H&M hasır şapkam hem Paris tatilimizi hatırlattığı hem de rahatlığı ve yaza çok yakışmasıyla sevdiğim parçalar oldular. Tiril tiril, açık renk ve rahat. Daha ne olsun.


Bir diğer favorim de bu Massimo Dutti sandaletler. Düz sandalet sevgim malum, bunlar da dokusu, rengi, modeliyle kalbimi çaldı. 




Ben pek taş tuş sevmem ama bu modelde gözüme batmadı.

Kozmetik


Yaza inanılmaz yakıştırdığım Dolce&Gabbana light blue. Insana denizi, güneşi, bulutları, kumu, temizliği ve dinlenmiş olmayı çağrıştırıyor. Bayılıyorum. Bende çok kalıcı değil ama olsun. 

Film


Bu ay Jungle Book, Me Before You ve Begin Again'i izledim. Evet yazın çıtır filmler daha keyifle izleniyor. Begin Again senaryosu, müzikleri, naifliği, hiç klişe olmak gidişatı ve sonuyla çok sevdiğim bir film oldu. Noel dönemi yeniden izleyebilirim hatta.


Ayrıca filmde Gretta karakteriyle Keira Knightley'nin giydiği kıyafetler tonlarca kalp.


Bu tomboy görüntüsünü görmek için bile filmi yeniden izleyebilirim.


Beğenmediğim tek bir parça bile yok:)

Dizi:


Yaz dizileri içinde bir tel Devious Maids'i hala severek izliyorum. Dördüncü sezonu da yine eğlenceli, gizemli ve sürükleyiciydi. Mis gibi kafa boşaltıp iyi valit geçirmelik.

Bu aylık da bu kadardı. Herkese sevgiler.



You Might Also Like

3 yorum

  1. Dekorasyonda merdiven fikrine bayılıyorum, sizinki de çok başarılı olmuş.
    Ayrıca o sandaletin rengine bayıldımm :)

    YanıtlaSil
  2. Aydınlatmalara ba-yıl-dım♥️

    YanıtlaSil

Labels