Temmuz Favorileri

Salı, Ağustos 16, 2016

Agustos bitmeden Temmuz favorilerini yazabildim. Maşallah. 

Üst Baş

İnanmazsınız yine favori üst baş kısmında ayakkabı var.


Zara T bantlı sandaletlerimi indirimden alıp bu ay çok severek giydim. Normalde t bantlı sandalet sevmem ve ayakları çirkin gösterdiğini düşünürüm ama bunlar epey rahat ve bence güzeller.


Yine zara indiriminden, epeydir beğeniyordum bunları. Normalde yeni ayakkabı aldığımda 'zatenbissürüayakkabınvar' diyen beyim bile beğendi. Hayret.


Yine Zara'dan birkaç ay önce alıp soğuk hava yüzünden giyememiştim. Çok fazla kişide görsem de hala seviyorum.

Kozmetik 


Nuxe huile prodigieuse or. Epey efsane bir kuru yağ bu biliyorsunuz. Özellikle seyahatte yanınıza bunu alarak pek çok kuşu tek taşla vurabiliyorsunuz. Ister saçının ucuna serum gibi sür, ister fondötenle karıştır daha glowy görün, ister vücut nemlendiricisi yap. Ben bir de koluma dekolteme sürüp, güneşte verdigi ışıltıya bakmayı çok seviyorum. Sıcakta kuruyan cildi derinden nemlendirmesi ve vıcık vıcık bir his bırakmaması da cabası. Tek handikabı bence pahalı olması.

Çiçek



Günebakan. Tam yaz sonunu hatırlatan bu kocaman ve neşeli arkadas bu ay evimizi renklendirdi. 

Kitap 



Uyumsuz serisini okuyup bitirdim bu ay. Hayır 18 yaşında değilim ama hafif bir şey okuyup vakit öldürmek istedim. Fikir fena değil, distopik hikayeleri fena bulmam, pıt diye bitti o yüzden. Biraz Açlık Oyunları tarzı olmuş esasen ama dünya bu ara böyle hikayeleri seviyor. Yaşıtlarıma önereceğim bir şey değil, gençler de zaten biliyordur:)

Film


Yine aynı serinin filmlerini de izledim madem bulaşmışken. Tabi oturup özenli bir sinema seansı yapmadım. Gece nöbetlerimde servisin laptopundan durdura durdura izleyip oyalandım. Kitap için söylediklerim bunda da geçerli. Böyle hikayeler için yaşlıyım ama kafa dağıtmak için fena değil. Yalnız başroldeki kız bu rol için fazla besili bence. Fedakarlık Topluluğu'nda bezelye yiyerek nasıl böyle semirdin çocugum sen?

Bu aylık da bu kadar. Umarım keyif alarak okumuşsunuzdur. 

Sevgiler.





You Might Also Like

0 yorum

Labels