Plog: 27.08.2016

Pazar, Ağustos 28, 2016

Günaydın



Gün 8.30'da bu heyecanlı sarı oğlanın oyun oynama isteğiyle beni uyandırmasıyla başlıyor. Biraz oynuyoruz biraz sarılıyoruz.


Güneş koruyucumu sürüp bahçeye çıkıyorum.


First thing first.


Masayı sonunda bitiyorum. Sonuçtan epey memnunum.


Kahvaltı zamanı. Normalde dorset marka müsli alıyordum ama bunu denemek istedim. Gayet güzel.


Işe gitmeden azıcık okuyorum. 


Toms'larımı giymeye karar veriyorum. Çok toms hastası sayılmam ama senede birkaç kez hatırlayıp giyiyorum bunları.


Tükkana geldim. 15-23 çalışıyorum bugün.


Servisi genelde böyle eski moda eşyalarla döşedik. Hastalar seviyor ve daha tanıdık buluyorlar.


Ara öğün sebzelerini yiyorum.


I love my job.


Yanımda bir şey getirmedim bugün. O zaman tost yapayım.


Sıcak, yogun ve dördüncü akşamım. Biraz suratsız olma hakkım var bence.


23.30'da evdeyim. Biri yeni ütüledigin tulumun üstünde uyumuş.


Biriyle de WC'ye giderken karşılaşılıyorum.


Cilt bakımımı yapıp yatağıma giriyorum.


Vücuduma da biraz bundan fıs fıs. Bu sıcaklarda çok iyi geliyor.


Biraz dizi biraz kitap takılıp uyuyorum.

Şimdiden güzel haftalar dilerim!

You Might Also Like

3 yorum

Labels