Bitirdiklerim - 34

Salı, Ağustos 16, 2016


Son bitenler de bunlar. Çok heyecan verici bir şey yok yine. Arada da makyaj malzemesi bitse mesela di mi. Ama bitmiyor!!

Loreal Curl power köpük, hep söylüyorum kötünün iyisi. Hayallerimin köpüğünü bulabilmiş değilim.

Etos köpük, mini boy çantamda taşımak için almıştım. 


EOS lipbalmlar. Bittikleri için üzgünüm, çok uzun süre çok severek kullandım. En işe yarayan lipbalmlardan biri bence.


Yves Rocher Magnolia ve Cotton flower duş jelleri sonbahar kış ayları için idealdi. Yumuşak kokulu ve rahatlatıcı olması sebebiyle severek kullandım.


Garnier Pure sivilce jeli. Çıkan sivilceyi kurutmayı vadeden ama hiçbir işe yaramayan bu minik arkadas zamanla çekmecenin derinliklerinde kaybolmuştu. Dolu bir şekilde çöpe gidiyor.

China Glaze grape pop oje kuruyup yapısı değişmiş. Çöpe. Aç gözlü alış-verişin sonucları israf:(

Mac shadestick yine kurumuş, hayır kullanmayacağın şeyi neden alıyorsun. Artık almıyorum hemen hiçbir şey neyse ki. 

Philosophy Hope eye, detaylıca anlatmıştım philosophy cilt bakım ürünlerini. Kesinlikle kötü değildi ama fiyatını hak edecek bir numarası da yok. 


Ahhhh. Şu fotoğrafa bakınca Yunanistan'ı hatırlıyor ve özlüyorum. Gidince benim yerime de korres ve apivita'ya saldırın. Korres kil maskesi ve greyfurtlu enerji veren maskeleri çok severek kullandım. Killi olan klasik bir kil maskesiydi, fazla yagı alıp gözenekleri bir temizleyen cinsten. Greyfurtlu olan beni epey şaşırttı, meyve asitlerinin cilde olan faydasını biliyordum ama kullandıktan sonra cildim çok sağlıklı, pembe ve ışıl Işıl görünüyordu. Apivita maskeler bu küçük iki kullanıma yeten paketlerde ve ikili olarak satılıyor. Büyük versiyonları da var ama ben hep böyle aldım. Bunlardan elimde epey var toplu bir yazı yazacağım için çok çok iyi olduklarını söyleyip geçiyorum.


La Roche Posay hydreane olabilecek en basic nemlendiriciler. Epey uzun süre kullandım ve bu ara aynı markadan başka ürünler kullanıyorum. Detaylı bir la roche postu da gelecek umarım. 

Bu seferlik de bu kadardı. Güzel günler dilerim.




You Might Also Like

3 yorum

  1. böylece iki yeni post sözü vermiş oluyorsun, bir de yemek postu, üç. Hevesle bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. 3 tane eos balm bitirmek süper bence :-))

    YanıtlaSil
  3. eos'lar benim de vazgeçilmezimdi geçen yıla kadar..fakat bir de burts bees'i deneyin derim :) vazgeçemeyeceksiniz ve üstelik sürümü hem daha pratik hem daha estetik :))

    YanıtlaSil

Labels