Haziran Ayı Favorileri

Salı, Temmuz 12, 2016

Üst Baş 




Bu ay en çok bu iki yeniyi severek kullandım. New Balance en sevdiğim ve rahat ettiğim sneaker markası. Bu açık mavi olanları da bayılarak aldım. Etrafımda da epey beğenildiğini söyleyebilirim, en NB sevmeyenler bile sevdi. Zara lacivert çanta da uzun sapı küçük olmasına rağmen üç ayrı göze sahip olmasıyla kalbimi kazandı. Hatta şimdi indirime girmiş ilgilenenlere.

Kozmetik 


Bu ayki kozmetik favorim kesinlikle bu Golden Rose mat seriden 10 numara ruj. Mat rujlar malum son zamanlarda çok in. Bu rujun yapısı inanılmaz güzel, varlığını unutturup kesinlikle agır hissettirmiyor. Kalıcılığı oldukça iyi, kabı güzel, hiçbir kötü özelliğini göremiyorum.

Yiyecek 


Elbette Türkiye'de yediğim Türk yemekleri. Burnuma kadar canım ne isterse yedim söylemesi ayıp.

Çiçek



Şakayık mevsimi geldi!! Hem kapalı hallerini hem açılmış hallerini çok çok seviyorum. Mevsimi çok kısa sürdüğü için de illa ki alıyorum. Küçük bir tüyo da vermek isterim; alır almaz top haldeyken ıslak bir bezle hafifçe silip üstündeki yapışkan tabakayı alırsanız çok güzel açıyorlar.


1 hafta 10 gün sonra içlerinden solanları ayıklayıp iyi durumda olanları bahçeden kestiğim ortancayla karıştırıp biraz daha tadını çıkardım:)

Dizi


Chicago PD.

Evet chicago fire ve med'den sonra Pd'ye de başladım. Epey de hoşuma gitti. Chicago serisi tam kafa dağıtmalık, elbette bir Dexter yada Bron yada The Fall gibi bir polisiye değil. Her bölüm ayrı bir olay işleniyor. Izliyoruz unutuyoruz mis gibi. Bu arada chicago justice da başlayacakmış. Onu da izlersem tüm chicago avucumun içi gibi olacak.

Kitap


Tess Gerritsen Ikiz Bedenler ve Siliniş'i okudum bu ay. Tess Gerritsen kitaplarını sürükleyici ve kolay okunabilir olması sebebiyle seviyorum.



Okuyup bitirdikten sonra da ne kadar sürede okuduğuma bakmayı seviyorum!

Bu ay da bunları sevdim der hepinizi öperim.




You Might Also Like

4 yorum

  1. Evinizin huzurlu görüntüsü beni mutlu ediyor. Sade ve karateristik...

    YanıtlaSil
  2. acaba kitap okumalarınızın resimdeki istatistiklerini bir programla mı yapıyorsunuz tabletinizde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok hayır kullandığım e reader (kobo glo hd) kitabı bitirince otomatik gösteriyor bunu

      Sil

Labels