Plog: 09.05.2016

Pazartesi, Mayıs 09, 2016


Günaydın. Iki haftalık bahar tatilinden sonra gün bu sıpayı okula bırakmakla başlıyor. Bibi de peşimizde elbet.


Umud'u okula bırakıp manav ve markete uğruyorum.


Aldıklarımı yerleştirip sos şişelerini siliyorum. Yapış yapış böyk.


Kahvaltı zamanı.


Ve çay.


Ardından game of thrones zamanı. Iki haftadır Umud uyuyunca izliyordum bugün erkenden izleyebildim. Ned stark'ın gençliğini oynayan oyuncu tam bir casting başarısı. O çemçük ağız o kışyarı aksanı. Bayıldım. 


Postacı kapıyı çalıyor. Neyse ki game of thrones bittikten sonra. Yaşayacak ömrü varmış adamcağızın daha.


Paketten bunlar çıkıyor.


Bahçede mutlu mutlu kahvemi içerken işle ilgili bir telefonla tüm keyfim kaçıyor. Grrr.


Bebeyi okuldan alıp geliyorum. Keyifsizliğim gayet devam ediyor.


Akşam için karışık kızartma yapıyorum.


Yemekten sonra ojelerimi silip tırnaklarının törpülüyorum. Bu gece dinlensinler yarın yeni bir renk süreceğim.


Yeni peelingimi deniyorum. Ilk intiba hiç fena olmadıgı yönünde. Biraz kullanayım yazacağım la roche posay yazısı.


Ardından azıcık keyfim yerine gelsin diye maske yapıyorum. Apitiva maskeler çok güzel bulabilirseniz mutlaka deneyin. Bu ara Hollanda çok sıcak oldugu için -merak etmeyin haftaya 15 derece düşüyor- böyle nem veren bir maskeye ihtiyacım olduğunu düşündüm.


Umud aşırı huysuz nedense. Kavga dövüş duşa girdikten sonra yatağına yine kavga dövüş gidiyor. Ben de bir kadeh şarap alıp yataga giriyorum. Kitap mı okusam ne yapsam derken uyumaya karar veriyorum.

Beş karış suratım ve ben iyi geceler dileriz.


You Might Also Like

1 yorum

  1. Plog demek tugba demek :) obur sincapta baslamıs ploglara. Bu arada actifry ile neler yaptgndan bahsetsene

    YanıtlaSil

Labels