Mayıs Ayı Favorileri

Salı, Mayıs 31, 2016

Dekorasyon:




Yalancı şömine:) evdeki şömineyi bacayı kontrol ettirmeye ve ızgara taktırmaya üşendiğimiz için şaraplık olarak kullanıyorduk ama ben geçen ay içini mum doldurup yaktım. Çıkan görüntü gayet hoşuma gitti.

Üst Baş


Siyah converse! Herşeyin altına her zaman uyar.


Mango süet etek. Ben kendime midi boy etek yakışmaz diyerek almıyordum ama heveslenip alınca pek beğendim. Çok rahat ve akordeon gibi olması sebebiyle çok eğlenceli. Bol bol giyeceğime eminim.

Yiyecek:


Patlıcan kebap. Çünkü Türkiye'deyim bitchez.

Kozmetik

La Roche Posay anthelios xl ultra light güneş koruyucu. Gerçekten ultra light tanımının hakkını veriyor. Benim güneş kremleriyle aram hiç iyi değil. Düzenli kullanıyorum ama hep ağır bir his veriyorlar ya da gözeneklerimi dolduruyorlar. Kullanmayınca zaten oluşan zararı anlatmaya gerek yok. Bu ürün şimdilik ne ağır hissettirdi ne gözeneklerimi doldurdu ne beyaz bir tabaka bıraktı. Sanırım 15-20€ arası bir fiyatı vardı. Fiyat performans açısından inanılmaz tatmin edici.

Dizi:


Chicago Med. Chicago Fire'ı zaten severek izliyordum. Med'e de başladım. Çok muhteşem çok kaliteli olmasa da izlerken kafa dağıtmalık hoş bir dizi. Bir haftasonu oturup tüm sezonu izledim. Beni yormasın, üstüne düşünmeme gerek olmasın, uzanıp izleyip kafamı boşaltayım derseniz tavsiye ederim. 

Bu aylık favorilerim de bunlar. Sevgiler!


You Might Also Like

1 yorum

  1. Adam gibi tarif edilmiş kozmetik ürün yorumuna hastayım. Beğendim, beğenmedimle olmuyor ki bu iş. Zaten krem arayışındaydım, o kremi Ahmet'e alayım ben. Thanks, babe.
    Mad Men güldür güldür gelecek yalnız.

    YanıtlaSil

Labels