Bugün ne yedim?

Salı, Mayıs 17, 2016

Bugünün yemek günlüğü böyleydi sevgili takipçi.


Kahvaltıda dört peynirli tost yapıp yedim. Kaşar, çedar, beyaz peynir ve mozarella kullandım. Üstüne de italyan baharat karışımı serptim. Favori tostum tavada yapılanlar, bunu da tavada yaptım. Yarın da benzer bir kahvaltı düşlüyorum çünkü nefisti.


Ardından kahve.


Öğle yemeğinde uyduruktan noodle çorba. Sebzeli paket noodle içine bezelye ve havuç ekledim bu kadar. Doydum mu doydum.


Ara. Fıstıklı kurabiye. Fotoğrafta bir tane göründüğüne bakmayın 3-4 tane götürdüm.


Akşam yemeği lazanya, yanında da icetea içtim. Bu dilimi bitirip bunun aynısı yine yedim.


Fotograf temsili. Gün içinde de bir bardak rooibos çayı, bir bardak da süt içtim. Bol bol da su. Meyve yememişim bak hiç. Yarın onu telafi edeyim. 

Iyi geceler, lezzetli günler.

You Might Also Like

0 yorum

Labels