Bitirdiklerim - 32

Çarşamba, Mayıs 18, 2016


Merhaba sevgili halkımız. Yine bir çer çöp yazısı yazasım geldi. Bakalım neler bitmiş.

Garnier micellair water, bittikçe alıyorum ve çok seviyorum. Göz makyajı için çok yeterli değil ama. 

Bioderma h2o garnier'i daha çok sevmekle birlikte bunu da küçük kutusu ve seyahate götürebilme avantajıyla sevmiştim. 


Proset saç köpüğü, çantamda taşımak için kullandım bunu. Dalgalı saçlılar bilir.

Rexona cotton deodorant, yine küçük kabı sayesinde çanta için idealdi. Eskiden travel size deodorant alırdım çantama ama artık markalar sağolsun böyle kompakt ürünler var.

Le Petit Marseille vücut kremi, geçen yaz Türkiye'den almıştım. Iyiydi ama duş jellerine olan sevgim buna karşı oluşmadı.


Le Petit Marseille portakal çiçeği duş jeli. Yüzlerce kez yazdıgım gibi çok seviyorum. Hollanda'da da satılıyormuş megerse, tr'den taşımama gerek kalmadı.

Yves Rocher lavantalı duş jeli, eski bir hastam hediye etmişti bunu. Çok güzeldi bence. Zaten yves rocher duş jellerini severim, yeniden alacagım.

Dove bademli vücut kremi. Kısaca çok sıkıcı bir üründü, sevmedim.

Catrice luxury lash rimel, essence rimelleri çok seviyorum aslında ama bir çılgınlık yapıp 1€ daha vererek catrice aldım. Cık beğenmedim, fazla bulamaç gibi ve topaklanıyor.

Bu seferlik de bu kadar. 

Öperim.







You Might Also Like

3 yorum

  1. Garnier, Bioderma; hemfikirim. Küçük Marsilyalı'nın da o kremi felaket kokuyor bence. Bu postlarını da çok seviyorum ayrıca. Garnier o dalganın bir de arganlısını mı ne çıkarmış, gördün mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm o arganlıyı ama henüz denemedim, denerim muhtemelen.

      Sil

Labels