Sevdiğim Temizlik Malzemeleri - 2

Salı, Nisan 26, 2016

Merhabalar!

Bugünkü konumuz mutfaktaki inatçı yağlar! (Ayşe teyzeye birşey kalmadı)


Şaka bir yana temiz mutfak önemli. Bugün fırın ve mikrodalga fırın temizliğinden bahsetmek istiyorum. Zaten migrenim ve hamstringimle böyle ömür tüketen bir mevzu harici bir şeyden bahsedesim de yok! Ben fırını ve mikrodalgayı genellikle ayda bir temizliyorum, benim kullanma rutinime göre yeterli geliyor. 

Önce fırından başlayayım. Fotoğraftaki hg 
fırın ve grill temizleyici benim yıllardır bittikçe aldıgım bir temizleyici, inanılmaz güçlü ve sert o yüzden eldivenle kullanmakta yarar var. Ben fırını 50 derece açıp biraz ısıtıyorum. Sonra her yerine bu ürünü sıkıp bir beş dakika bekliyorum. Sonra yine fotoğraftaki telle kısaca ovalıyorum. Zaten o siyahlaşmış yağ lekeleri bile kolayca çözülüyor. Ardından 4-5 kez ıslak bezle silip deterjanı arındırıyordum ve fırını bir gece kadar kapağı aralık bırakıyorum havalansın diye çünkü bu kadar güçlü bir temizleyici masum olamaz farkındayım. Artık içinde sıvı kanser mi var köpük şeklinde zehir mi var bilmem. Her temizlediğimde de evdeki oğlanları taciz ediyorum gelip bakın fırın yepyeni gibi oldu diye.

Mikrodalga ise içinde bir şey pişmedigi, yalnızca bir şeyler ısıtmak için kullanıldığı için daha kolay. Mr. Muscle'i bolca sıkıp 5 dakika bekleyip ovalayıp yine 3-4 kez duruluyorum. Mr. Muscle'ı mikrodalga harici bir de mutfaktaki duvar karolarında kullanıyorum. Diğer spreyler temizlese de ışık vurunca görünen ve beni çok sinirlendiren 'bez izi' yapıyordu. Mr. Muscle sıkıp kuru bezle sildiğim mutfak karolarında kesinlikle böyle bir sorun olmuyor. (Ki kafamı sağa sola yatırıp sık sık kontrol ediyorum!)

Bugünlük bu kadar. Bir sonraki sevdiğim temizlik malzemelerinde büyük ihtimal yer temizliğinden bahsedeceğim.

Temiz günler diler, öperim.

Tugba van de kamp (desperate housewives izleyenler anladı:))







You Might Also Like

3 yorum

  1. Islak bez ile sildikten sonra kuru bez yada havlu ile silince o izler oluşmuyor, öbür türlü her üründe kalıyor ve bende sinir oluyorum.

    İçerikleri oldukça sert o nedenle temiz içerikli temizlik ürünleri almak için Huncalife üye oldum, sayfama bak mutlaka. Şimdilik deniyorum ürünleri ma Mrs Muscle kadar iyi sonuç aldığımı söyleyebilirm. HG Ürününü ilk defa görüyorum..

    Devamını bekliyorum, sevgiler =)

    YanıtlaSil
  2. Okumaktan en zevk aldigim konulardan.bu temizlik olaylari ile ilgili bir güzel blog olsa keşke!

    YanıtlaSil
  3. icimizdeki domestik uyandı valla bu postla :) suanda mesaide notebook basindan kacip bir firin temizleyesim geldi :) yol 3 saat surmeyecek olsa beni kimse tutamazzz..

    YanıtlaSil

Labels