Nisan Ayı Favorileri

Cuma, Mayıs 06, 2016

Dekorasyon








House Doctor dekorasyon merdiveni ve Hema ışık topları. Televizyonun yanı çok boş geliyordu gözüme, bunlarla doldurdum. Aman boş kalmasın, tozu alınacak yeni alanlar çıksın.

Üst Baş


Rayban Gatsby. 2016'nın en beğendiğim gözlüğü oldu görür görmez. Bu yazı bununla geçiririm.

Kozmetik


Üç yıldır her bahar aldıgım Weleda selülit yagı. Yaz geliyor, şortlar miniler için pürüzsüz bacak lazım. Bu kesinlikle çok işe yarıyor.

Çiçek


Erengül


Krizantem


Ve sümbül. Bahar çiçeklerinin güzelliği bambaşka!

Kitap


Mügeciğimin çevirisiyle bir sabah erkenden. Arkadasım diye demiyorum çok güzel çevirmiş, dile hakimiyetine bayıla bayıla okudum. Nazi İtalya'sında Yahudi bir çocugu bir anlık cesaretle kurtaran chiara'nın hikayesi oldukça etkileyiciydi.


Yedinci kitabı beklerken george martin sağolsun arada bir parmak bal sürüyor ağzımıza. Diyar'da geçmişe gidip targaryenlerin taht kavgasını okuyoruz. 

Film 

Bu ay mary and max, north by northwest, revenant ve superman vs batman'i izledim. Hepsini de çok sevmekle beraber içimdeki süperkahraman filmi sever ve inarittu fanı sebebiyle revenant ve Superman vs Batman'i seçiyorum. Inarritu'nun artık sinema dehasını olduğunu tartışmaya gerek bile duymuyorum. Inanılmaz beğenerek izledim yine. Ki beğenmediğim filmi de yok aslında. En sevdiğim yönetmenler listesinde hep başlarda. Superman vs Batman de bence çok güzeldi. Ben Affleck yüzünden önyargılıydım aslında çünkü benim Bruce Wayne'im her zaman Christian Bale! Yine de filmi olması gerektiği gibi bir Süperman filmi olarak değerlendirince bence çok güzel olmuş. Ayrıca Gal Gadot wonderwoman olmak için doğmuş, o nasıl bir güzellik! Önümüzdeki yıl gelecek Wonder woman ve Aquaman filmlerini heyecanla bekliyorum. Aquaman'i de khal drogo reyizin canlandıracak olması çok güzel!

Dizi


Elbette gönlümün efendisi Game of Thrones. Her bölümden sonra saatlerce başka şey konuşasım gelmiyor!


You Might Also Like

0 yorum

Labels