Mart Ayı ve Instagram

Perşembe, Nisan 07, 2016

Yine yılın 18 saat uykumun oldugu dönemine başladık. Bahar yorgunluğu gerçekten beni çok çarpıyor. Aralıksız esne, gün içinde uyukla filan.. Neyse geçecek:)



Minik date'imle sinema.


Mis kokulu pasaklımı öpüyorum öpüyorum doymuyorum.


Aşırı yakışıklı kuzum.


Tüm ay bu bu hırkayla yaşadım, benim yaşlılar pek beğendi.


Ormancılık <3


Tarantino is back!


Nostalji. El kadar bebem. 


Ayayayayy! Bir de yedinci kitap çıksa böyle ağza bal sürmek harici.


Arkamda biri mi var?


Kışlık montlardan kurtulduk gibi du bakalım.


The room!


Mutluluk kaynağı kuzularım.


Artiz gibi bişi oldu bu da. Ergen yavrum.


Typical Dutch.


Dallas buyers club.

 
1 aylık ecişim bücüşüm.


Havalar geç kararıyor. Mis.


Sefa pezevengi.


Mis gibi Nisan olsun hepimize.

Öperim.

You Might Also Like

0 yorum

Labels