Bitirdiklerim - 31

Perşembe, Nisan 14, 2016

Selamlar

Geçen makyaj çekmecelerimi toparlayıp biten veya artık kullanılmayacak durumda olan ürünleri ayıkladığım için kırk yılda bir cilt bakımı ve vücut bakımı harici bir şeyler var listede.


Korres kivili yüz peelingi. Yunan'dan almıştım ve çok severek kullandım. Minicik olmasına rağmen uzun süre gitti. Ben peeling kolay beğenmem ama bu epey güçlü ve işe yarayan bir şeydi.

Maybelline BB krem. Son damlasına kadar kullandım. Çok çok doğal bir görüntü veriyordu, sanki cildinizin doğal hali güzelmiş gibi. BB kremlerden hepimiz sıkıldık, bıktık o yüzden elbette yeniden almayacağım. 

Nyc big apple lipbalm. Muhteşem koku, muhteşem nemlendirme, doğal bir kırmızılık... Çok çok severek bitirdim. Nedense Hollanda'da satılmıyor bir suredir saçma bir şekilde. Türkiye'den back up yaptım.

MAC Nymphette ve Viva Glam lipglasslar. Ikisi de bozuldu, gecmiş olsun. Zamanında görmemiş gibi alırsan böyle olur. Çöpe gitmiyorlar tabi Almanya'ya gidince back to mac yapacagım.

NYC Smoking Hot rimel. Rimel konusunda ucuzcuyum malum. Fena değildi ama hala Essence rimeller daha çok seviyorum.

Maybelline transparan kaş rimeli. Tabi kullandıkça transparanlığı kalmadı ama gayet başarılıydı. 

Catrice kaş rimeli. Renkli olması sebebiyle 
hem renk verme hem şekillendirmeye yarıyordu, severek kullandım ama rengi şu an bana uymuyor. Tek renk olması saçmalık, yeniden almam.


Essie Lion Around oje. Çok doğal ve çok güzel bir ojeydi. Bitmesine üzgünüm. Limited Edition oldugu için yeniden almak imkansız.

Mavala cuticle remover. Sanırım bir 10 yıldır düzenli kullanıyorum. Başka markalar da alsam da favorim bu. 

Essence oje kurutucu damlalar. Alırken bu kadar ummuyordum ama cidden işe yarıyor. Damla formlu olması kişisel olarak pek pratik bulduğum bir şey değil, sprey varsa bildiginiz işe yarayan alırım bi dal?

Revlon likit aydınlatıcı. Hem fondötenle karıştırmak hem de aydınlatıcı olarak elmacık kemiklerine kullanmak için çok güzeldi ama uzun süredir bendeydi ve artık çok taze olmadıgını düşündüm. 

Bu aylık da böyle.

Öpücükler 




You Might Also Like

0 yorum

Labels