Philosophy Cilt Bakım Ürünleri

Salı, Mart 29, 2016




Yaklaşık bir yıldır cilt bakımı için philosophy kullanıyorum. Ufak ufak değiştirmeye başladığım için yazmak istedim.


Philosophy'nin en popüler ürünlerinden biri Purity made simple yüz temizleme jeli. Pekçok kişinin bitirdikçe yeniden aldığı bir temizleyici. Çok yumuşak, tahriş etmesi mümkün olmayan ve her cilt tipine uygun bir ürün. Oldukça güzel olsa da benim zevkime göre biraz fazla yumuşak. Sanırım 19€ civarıydı. Yeniden alacağımı kısa vadede sanmıyorum ama yumuşak temizleyici sevenler sevecektir. Yağlı ciltlerin hoşuna gideceğini sanmıyorum.


Total matteness adı üstünde matlaştırıcı bir ürün, sebum ve yağ kontrolünü sağlamayı vaadediyor. Günlük yüz temizleme jeli olarak suyla köpürtüp kullanabileceginiz gibi haftada bir kuru cilde uygulayıp 20 dakika sonra temizleyerek arındırıcı bir maske gibi de kullanabiliyorsunuz. Benim cildim yaglı olmamakla birlikte regl dönemi ve mevsim geçişlerinde tek tük sivilce çıkabiliyor. O dönem hemen bu ürüne geçip 3-4 gün bunu kullanıyorum çok iyi geliyor. Yağlı ve karma ciltler için ideal bir günlük temizleyici. Benim gibi arada ihtiyaç duyanların da kesinlikle işini gören güzel bir ürün. Yine bu da 18-18€ civarıydı yanılmıyorsam.

Geldik tüm ürünler içinde benim favorime. 
Microdelivery exfoliating facial wash günlük kullanıma uygun ince yapılı bir peeling. Takip edenler peeling konusundaki seçiciliğimi bilir. Bu ürün çok ince granüllü, az bazlı ve epey etkili. Ben hergün kullanmıyorum ama haftada 3-4 kez kesinlikle kullanıyorum. Özellikle sabahları yüzümü bununla yıkamışsam o bebek poposu hissi tüm gün sürüyor ve yaptığım makyaj çok daha güzel ve homojen görünüyor. Çok ince yapılı olmasına rağmen derinlemesine gözenekleri arındırıyor ve buna rağmen kuru ve gergin bir his bırakmıyor. Mükemmele yakın! 25€ civarı bir fiyatı var ve çok uzun sürede bitmiyor, çünkü 240 ml! Çok tavsiye ederim.


Geldik meşhuuuuuur Hope in a jar nemlendiriciye ve aynı seriden göz kremine. Bu kremi duymayan azdır sanırım. Çoğu kişinin bitirdikçe aldığı, üstüne uzun uzun tavsiye yazıları yazılan kült olmuş bir nenlendirici. E böyle olunca insan kendini Adriana Lima'ya dönüştüreceğini düşünerek kullanmaya başlıyor. Evet çok güzel, herhangi bir iritasyon, yağlanma veya tam tersi yetersiz nemlendirme sıkıntısı yaşatmıyor, sivilce yapmıyor, gözenek doldurmuyor. Ben yapı ve etki itibariyle kiehls facial kreme benzettim ki onu da çok severim. Yalnız bütün bu güzel özelliklerine rağmen yeniden 40€ verecek kadar bir numarasını da görmedim. Yarı fiyata da çok güzel nemlendiriciler var. Mesela kıyasladığım kiehls 25€. Sevmiş olsam da yeniden almam, Süreyya Yalçın mıyım ben? Göz kremi hakkında da benzer şeyler düşünüyorum. Iyi ama 40€ yeniden vermem. Kiehls avokadolu çok daha başarılı.


Son olarak take shelter SPF 30 güneş kremi. Öncelikle söylemeliyim ki spf'li yüz kremlerinden cidden nefret ediyorum. Ne kadar hafif ve yağsız olanlarından alsam da illa ki benim gözeneklerimi doldurup yüzümü pütür pütür yapıyorlar. Yazları cildim ne yazık ki sorunlu oluyor. Yaz sonrası benim için derin temizlikli cilt bakımına gitmek şart. Tabi bunu sadece SPF'li kremlere bağlamak yanlış olur. Sıcak ve terlemek de benim cildime hiç hiç iyi gelmiyor. Tabi güneşin zararları malum, kullanmadan da olmuyor. Nisan ve Ekim arasın bunu kullandım, şimdi yeniden başladım. Yani tüm söylenmelerime rağmen epey başarılı. Şehirde hafif nemlendirici üstüne ince bir kat, tatilde ise nemlendiriciyi atlayıp ya da ağız çevresi, iki kaş arası gibi kuruluk hissettiğim yerlere uygulayıp sadece bu ürünü kullanıyorum. Yani yazın cildimden ve spf'li ürünlerden ne kadar memnun olmam mümkünse o kadar memnunum diyeyim. Fiyatı 28-30€ civarıydı.

Işte böyle. Genel olarak oldukça tatmin edici ve denemeye değer ürünler olduklarını düşünüyorum. Şu ara başka bir markaya ufak ufak geçiyorum. Onu da yeterli zaman geçince yazacağım.






You Might Also Like

0 yorum

Labels