Bucket List

Çarşamba, Mart 30, 2016

Listelerle yaşadığımı az çok öğrenmişsinizdir. Uzun zamandır bucket list'imi paylaşmak istiyor ama tamamlayamam gibi hissettiğim için yeltenmiyordum. Oldugu kadar diyorum artık, aklıma başka maddeler gelirse güncelleyeceğim. 


Gezme Görme:


Kuzey Avrupa merakımı ve sevgimi yazmıştım. İsveç hep listemdeydi ama kısmetse Nisan ortası gidiyorum. Listeye Kopenhag'ı alıyorum. 3-4 günlük bir şehir gezisi yapmak isterdim. Belki seneye?


İzlanda'da da 3-4 gün geçirip blue lagoon'da yüzmek de çok çok isterdim.


New York'ta şehir gezisi. Amerika çok çok ilgimi çekiyor, hatta 3-4 yıl orada yaşamak ve çalışmak çok isterdim. Belki bu biraz olmayacak hayal ama New York'a gidip gezmek çok imkansız değil. 


Las vegas'a gidip bir gece kumar oynamak. Tabi emeklilik fonuma kadar kaptırmadan:) küçük miktar, eğlencelik.


Amerika'dan devam... Country müziğin anavatanı Nashville'de gün boyu steak yiyip akşamları yerel müzisyenleri barlarda dinlemek çok güzel olurdu gibi geliyor. Kovboy çizmesi ve kareli gömlek eşliğinde elbet:)


Dominik Cumhuriyetinde tatil. Çok büyüleyici geliyor bana. 


Tayland'a gidip şöyle bir fotograf çektirmezsem de gözüm açık gidecek. Insanların içeri girebileceği özel kaplan parkları olduğunu okumuştum. Muhteşem değil de ne? Tabi o parktan canlı çıkmayı da arzu ederim.


Yine vahşili bir istek daha:) Güney Afrika'da bir fil sürmek ve onla böyle yürümek de çok isterdim. Filin tepesinde insanları hortumuyla suladığı bir fotograf görüp bayılmıştım.

Aktivite:


Motorsiklet kullanmayı öğrenmek!


Aston Martin, Lamborgini tarzı bir canavarla bir saatlik test sürüşü yapmak.


Bizim hemen yan köydeki tepede yapılan rally'ye katılmak. Kazanamama gerek yok yağmur çamur içinde takılayım yeter. Yalnız ehliyeti olmayan birine göre fazla arabalı hayallerim var:) aaa üçüncü dersim yarın, azimle işeyen duvarı deler öyle demeyin.


Salsa öğrenmek. Bunu da birkaç sene içinde halledeceğim.


At binmeyi öğrenmek ve düzenli gideceğim bir binici klübüne üye olmak. Bu da çok ertelemek istemediğim bir şey. Ehliyetimi aldıktan sonra sıra buna gelecek diye düşünüyorum. Seneye belki.

Kariyer:


En az iki seviye daha okumak. (Burda hemşirelik seviye seviye) sonrasında ya yara bakımı konusunda ya da operasyon asistanlığı konusunda uzmanlık yapmak. 

Bunlar harici maya'yı hatırlatan bir tane, kardeşimle ortak bir tane, umud için de bir tane olmak üzere üç tane dövme yaptırmak da listemde. Maya gibi bir sarışın oğlan bulmak, bir siyah labrador almak da çok çok istediğim şeyler. 

Sanırım ilk etapta aklıma gelenler bunlar. Sizin bucket list ne durumda? Ortak isteklerimiz var mı? 

Sevgiler.




You Might Also Like

2 yorum

  1. Benim liste de labradorun yerini doberman,kariyerde de bıraktığım sanat eğitimini tamamlamak var sizinkilerin haricinde:-)Heyecanlandım düşününce;-)

    YanıtlaSil
  2. Kuzey Avrupa, Dominik Cumhuriyeti, salsa ve yavru filleri sevmek :))

    YanıtlaSil

Labels