Şubat Ayı ve Instagram

Pazartesi, Şubat 29, 2016


Bu ay sanırım litrelerce çay içtim. Haarlem'deki bir çay dükkanından çeşitli çaylar almıştım. Lokal bir yer, sahibi kendi karışımlar yapmış. O anlardan biriydi bu da.


Koca totosunu yediğimin hayvanı. Çok seviyorum.


23'e kadar çalışıp eve gelince genelde oğlanlar uyuyor oluyor. Ben de hemen yatağa koşmayı sevmediğim için sessiz salonda biraz keyif yapıyorum. O gün de 12 saat çalıştıktan sonra ilaç gibi gelmişti.

Yeni kitaba başlayıp eve taze çiçekler aldım yine.


Nike Roshe bildiginiz gibi geçen aydan beri favorim ama biraz ince, havalar biraz daha ısınınca daha çok giyeceğim.


Sabah kahvesi. Olmazsa olmaz. 


Akşam çayı:) yine işten geç gelip salona yerleştiğim akşamlardan biri. 


Çok sıkıcı oluyor bu post ama yine saban kahvesi. Ayılamıyorum içmeden napalım.


Umudumla Utrechtte sinema ve yemek date'imiz vardı. Beraber geçirdiğimiz bu günleri dünyalara değişmem.


Yeni Vt Wonen, henüz bitirmedim, tüm ay karıştırırım.


Plogda da anlattığım gibi Eindhoven'a gittim bir de, çok güzel bir akşamdı.

Bu ay da böyle geçti işte, hepimize güzel bir mart ayı olur umarım.

Sevgiler!




You Might Also Like

1 yorum

  1. bu ara kendimi dönüp dolaşıp bu blogta bulur oldum.:)) Yine çok keyifli fotoğraflar, çok daha keyifli anlar yansıtmanız dileğiyleee :)

    YanıtlaSil

Labels