Plog: 25.02.2016

Perşembe, Şubat 25, 2016

Günaydın 



Gün 11.00'de dorset müsli ve şeftalili yoğurtla başlıyor. Biz buna kısaca skandal diyoruz. Bu kadar geç kalkmayı hiç sevmem ama ihtiyacım varmış belli ki.


Kahvemi içince azıcık kendime geliyorum.


Duş zamanı. Korres santorini vine serisini kullanıyorum.


Makyaj için kullandıklarım bu şekilde. Hem toplantım var hem Deniz'le buluşacağım, biraz özeniyorum. Chanel Vitalumiere Aqua fondöten, Laura Mercier pudra, Lancome bronzer, Mac Margin allık, Urban Decay far bazı, Maybelline on and on bronz krem far, essence ve nyc rimeller, nyc kaş rimelini kullanıyorum.



Hazırım.


Toplantı 1,5 saat sürüyor.


Eve dönünce sabahlığımı giyip -çünkü yemek yapacagım, üstüm yağ mı koksun?!- yerleri yalap şap da olsa siliyorum. Bibi tüy dökmeye başladı bahar yaklaştığı için, daha sık sil-süpür gerekiyor.


Akşam ben yokken yesinler diye oğlanlara barbunya pilav yapıyorum. Kendim de azıcık tırtıklıyorum.


Sonrasında ajandamı alıp marttaki iş günlerimi kaydediyorum. Haftaiçi çalış haftasonu çalışma şeklinde bir programım olmadıgı için bu şekilde aylık not ediyorum.


17'de trene binip Eindhoven'a doğru yola çıkıyorum. 




Bundan sonrası ye iç gül konuş şeklinde. Çünkü she is the best.

Devamı azıcık bulanık. Trenden inmeyi unutup -şişede durduğu gibi durmuyor- Amsterdam'a gidip eve öyle dönüyorum. Bir 45 dakika rötarlı olsa da:)  Yüzümü yıkayıp doğru yatağa...5 saat sonra alarm çalar.

Iyi geceler:)

You Might Also Like

1 yorum

  1. Amsterdam da yaşamayı çok isterdim. Ruhuma çok hitap ediyor sanki ama seyahat edeceğim ülkelerin başında geliyor.. Sağlıcakla kalın elinize sağlık.

    YanıtlaSil

Labels