Plog: 24.02.2016

Çarşamba, Şubat 24, 2016

Bugünlerde yine blogu ihmal ettim, yazmak istedikçe işim gücüm yoğunlaşıyor, enerjim düşüyor. Ama bugün inat ettim ve plog yapmak istedim.



Gün 6'da dorset müsli ile başlıyor.


7'de işe başlamakla da devam ediyor:) o kadar sabah insanı değilim ki, kendime gelene kadar epey zaman geçiyor her seferinde. Çalışırken pek fazla fotoğrafım yok haliyle. İşten çıkışa geçelim...


Azıcık yeni sezonu karıştırmak için mango'ya uğruyorum. Epey güzel şeyler var. 


Ben bu oversized hırkayı alıyorum. 


Sonra Zara'ya bakıyorum. Bu sarı deri ceket hoşuma gidiyor.


Ve bu sarı elbise.


Elbette Hema'ya gitmeden olmaz. Bu -türkçesini resmen çıkartamadım- laboratuar ölçeklerini andıran şişeler hoşuma gidiyor. Yanyana vazo olarak hoş olabilir.


Defterlerin güzelliği!


Evde biten muhteşem sabun ve kremimi yeniliyorum. 


Eve dönünce Biberimle öpüşüp koklaşıp sarılıyorum. Umud Ali kuzeniyle takılmaya gidiyor.


Bugün Hema'dan aldığım yaseminli yeşil çaydan bir fincan hazırlayıp vt wonen'ın yeni sayısıyla vakit geçiriyorum.


Battaniyem olmasa ölecekmişim.


Akşam yemeği vakti. Kıymalı karnabahar yapacaktım ama bey protesto etti. Patates köfte ve Brokoli madem. Yanına da köri sosu.


Umud eve dönüyor, yorulmuş, sarılıp uyuyalım diyor. Yanına kıvrılıp öpe koklaya uyutuyorum. Ardından iki sepet çamaşır katlayıp mutfağı temizliyorum. Ben kalp temiz ev.


Sonra pretty little liars'ın son bölümünü izliyorum. Yazık bu Alison da 19 yaşında Sibelcan'a döndü.

Şimdilik sessiz salonda vakit geçirmeye devam. Belki bir şeyler okurum, belki film izlerim henüz bilmiyorum. Yarın çok büyük ihtimal yeniden plog yapacagım. Umarım hoşunuza gitmiştir.

Iyi geceler!

You Might Also Like

6 yorum

  1. Ploglarınıza bayılıyorum. O cam eşya behere benziyor evet.

    YanıtlaSil
  2. Düzenli, temiz ve organizeli optimum hayatınıza bayılıyorum. Daha çok blog yazarsanız sevinirim çünkü zevkleriniz çok güzell... Hayvan sevginiz de gözden kaçmıyor:)

    YanıtlaSil
  3. Yaptığın yemekleri,evinin düzenini seviyorum ara verme cici kuş

    YanıtlaSil
  4. yemeklerinize ve plog yazılarınıza bayılıyoruz!:)

    YanıtlaSil
  5. Çok seviyorum sizin plogları, resmen huzur yansıyor.

    YanıtlaSil

Labels