Plog: 04.02.2016

Perşembe, Şubat 04, 2016


6'da uyanıp emekli olmama kaç yıl kaldığını düşünerek salona iniyorum, uykum var. ZzZ. (Evet 2016 wishlistte gelişmeler var, onun yazısı sonra geliyor).


Tükkanı açıyorum. Bugün iki adaş Hannie'lerle çalışıyorum. Ikisi de süper insanlar.


Güneş bizahmet doğunca daha iyi hissediyorum ama yatağımda olmayı tercih ederdim:)


İşim bitince eve gelip geç bir öğle yemeği yiyorum.


3'te Umud'u okuldan alıyorum. Okulun karşısındaki minnak kanaldaki ördekleri seviyoruz azıcık. Yanımızda ekmek olmamasına üzülüyoruz. (Siz bu kısmı eve gidene kadar ördekleri besleyemedi diye mızıldadı diye okuyun)


Saat 5 civarı duş alıp, giyinip çıkıyorum. Hemşirelerden birinin emekli olmasını kutlayacağız. Bizim bir hastanın torunun restoranını kiraladık. Önce resepsiyon ardından yemek.




Gülmek sağlıklıdır. E biz sağlıkçılar bol bol gülmesin de kim gülsün?


Basic ama lezzetli! Carpaccio, steak ve stroopwaffle ve dondurma. 


22.30'a kadar yanaklarımız agrıyana kadar gülüp, yiyip içiyoruz. Eve gelip makyajımı silip pijamalarımı giyiyorum.


Minik kuzum beni özlemiş. Popomdan ayrılmıyor. Bolca öpüp sarılıp doğru yatağıma gidiyorum. Yarın çift shift çalışacagım, party hard yani.

Çok detaylı olmadı ama umarım seversiniz bu plogu da :)

Öpücükler

You Might Also Like

4 yorum

  1. Çok sevdik çok sevdik de o mutfakta çöp kovasını nerden aldın :) Mat beyaz pedallı en az 20 kğ lık mutfak çöp kovası arıyorum Biev de var fakat paslandığından şikayet etmiş çoğu insan :P İkeda var ama seninki daha güzel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hollanda'da xenos diye bi dükkandan :)

      Sil
  2. Ben böyle bir cevap tahmin ediyordum :)) Nereden aldıncılardan olmak ne kötü bir şey :))

    YanıtlaSil

Labels