Ocak Favorileri

Cuma, Şubat 05, 2016

Dekorasyon:



Ilk olarak çok severek aldığım bu buffalo kafası iskeleti. I love vahşilik. Herkesin zevkine uymadığını biliyorum ama ben kendisiyle çok mutluyum.


Ikinci olarak da üst raftaki çerçeveler. Büyük olan House Doctor, sigara içen kaytan bıyıklı hipster ise Hk Living.

Çiçek:


Henüz ortalarda olmayan baharı hatırlatmasıyla bu güzel manolya dalları.


Yiyecek:


Ev yapımı steak mushroom, püre ve gril kabak. Çok kolay ve çok güzel kendim yaptım diye demiyorum.

Içki:


Talisker Skye Single Malt. Cardhu veya Singelton kadar 'kız viskisi' değil ama bir Jura gibi de sert değil. Tam kıvamında ve dumanlı. God bless iskocya!

Üst Baş:


Ilk olarak inanılmaz rahat olan yeni Nike Rosher pabuçlarım. Her duruma uyan, oldukça güzel bir sneaker. Çorapla yürüyormuşsunuz gibi de hafif.


Ikinci olarak da ev terliği diyerek hakaret etmek zorunda kaldığım Ugg ev terliklerim. Çooook rahat, çoook sıcak, çoook pofidik. Ugg botlardan çok nefret etsem de bunları çok sevdim. Evet ev terliği olmak için pahalılar ama şimdilik değdiğini düşünüyorum.

Kozmetik:


Benefit Bella Bamba allık. Soğuktan kızarmış gibi doğal bir renk vermesini seviyorum. Çok da kalıcı ama zaman içinde karton kutusunun yıpranması hoşuma gitmiyor. Biraz daha sağlam kutu isterdim bu fiyatta bir ürüne.

Film: 


Bu ay Southpaw, 45 years ve Spectre'ı izledim. Üçünü de kendi kategorisinde sevdim. Southpaw klasik Hollywood ama epey heyecanlı, dramatik ve üzücü. 45 years kadın erkek, yabancılaşma, statüko ve iliskiler üzerine epey etkileyici bir hikaye. Spectre çoğu kişinin hoşuna gitmemiş ama beni tatmin etti. James Bond filmlerinden zaten bir sanat filmi edası veya mesaj kaygısı beklemiyorum. Güzel arabalar, aksiyon, yakışıklı ve yenilmez Bond, heyecan, güzel Bond kızı.. Hepsi de vardı. Bir önceki film Skyfall'dan daha çok beğendim hatta.

Dizi:


Gözlerimden kalpler çıkarak, ara ara gözüm dolarak izlediğim finaliyle Downton Abbey... Ne güzeldi.

Işte bu aylık da bu kadar sevgili okur.

Sevgiler.



 


You Might Also Like

0 yorum

Labels