Ocak Ayı ve Instagram

Pazartesi, Şubat 01, 2016

Yeni hafta yeni ay, aferin böyle düzenli başlangıçları severim. Ocak nasıl geçti derseniz;



Kahve ve jenever içtim bol bol. Jenever Hollanda cini. Yeneeyfır gibi okunuyor:) Genelde shot halinde damak tadınıza göre soğuk ya da oda sıcaklığında içiliyor. Şişenin güzelliği <3


Film izledim elbet yine mümkün olduğunca.


Haarlem'e gittim!


2016 için istediklerim arasında buraya gitmek de vardı hatırlayanlar olursa. E gittim gördüm beklemeden. Gerçekten çok güzel bir şehir.



Sağda solda okuduğum 'Avrupa'nın en romantik şehirlerinden biri' tanımıma pek katılmadım. Belki Hollanda mimarisine aşina değilseniz öyle hissettirebilir ama bence çok daha romantik şehirler var Avrupa'da. Yine de oldukça beğendiğimi söyleyebilirim. Hava sıcakken bir kez daha gidilebilir ileride.


Canımın içi oğlum.


Bu da zara indiriminden aldığım diğer canımın içi:)


Tiramisu yaptım!


Hay Lup mumluk aldığımdan beri evdeki en sevdiğim şeylerden biri hala!


Favori ojelerimden; Nyc - Full metal jacket.


Pencere önü kahvesi.


Utrecht'e iş görüşmesi için gitmiştim. Utrecht bence hep güzel.


Maya bebekken. Gerçi hep bebek kaldı kuzum. Hala ara ara 'Meğerse Maya ölmemiş' temalı rüyalar görüyorum.


O bir klasik! Havuçlu cevizli.


Eve bahar dalları aldım. Resimler de pek yakışıklı bence.


Kahrolsun öğleden sonra viski açtıran bağzı şeyler!

Şubat bakalım neler getirecek.

Sevgiler.


You Might Also Like

1 yorum

  1. ah o sebepli sebepsiz,saatli saatsiz içilen whiskeyler....afiyet olsun..

    YanıtlaSil

Labels